در گفت‌وگو با پانا

نامجو مطلق: شناخت قلعه‌نویی از استقلال و غیبت تیام، شفر را دچار مشکل خواهد کرد

تهران (پانا)- پیشکسوت استقلال می گوید که بازی امروز با ذوب آهن، به این دلیل برای استقلال مشکل است که امیر قلعه‌نویی، سرمربی سبزهای اصفهانی از تیم آبی پوش تهرانی شناخت دارد.

کد مطلب: ۸۱۹۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نامجو مطلق: شناخت قلعه‌نویی از استقلال و غیبت تیام، شفر را دچار مشکل خواهد کرد

مجید نامجو مطلق، در گفت‌وگو با پانا درباره بازی امروز استقلال برابر ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی دو تیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا حساسیت زیادی دارد به خصوص اینکه این دو تیم الآن در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌برند.

وی درباره شرایط دو تیم گفت: استقلال در نیم فصل دوم شرایط خیلی خوبی پیدا کرد و حالا هم با قهرمانی در فینال جام حذفی روحیه خوبی دارد . از طرفی ذوب‌آهن هم در بهترین شرایط آمادگی است، این تیم در فاز هجومی خیلی قدرتمند است و روی ضربات ایستگاهی مهارت دارد و به همین علت بازی فوق‌العاده حساس است .

نامجو مطلق ادامه داد: البته به نظرم رویارویی دو تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حساسیت خودش را دارد، به خصوص اینکه این دو تیم شناخت کافی از هم داشته باشند. در حال حاضر استقلال از طرف قلعه‌نویی کامل شناخته شده است و این مربی تک‌تک بازیکنان این تیم و تاکتیک‌ها آنها را می‌شناسد و فکر می‌کنم از این نظر استقلال دچار مشکل شود .

وی افزود: اما با همه این اوصاف من شانس استقلال را بیشتر می‌دانم، این تیم قهرمانی در فینال جام حذفی را به دست آورده و روحیه بالایی دارد. استقلال با وینفرد شفر متحول شد و غیر از اینکه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سرگروه شد در جام حذفی هم به قهرمانی رسید تا به خواسته خود رسیده‌ باشد. فکر می‌کنم برای هواداران استقلال که ابتدای فصل تیم‌شان را در بحران می‌دیدند بهتر از این نمی‌شد .

مهاجم سابق استقلال درباره تأثیر غیبت تیام بر بازی این تیم گفت: نبودن تیام در استقلال شرایط را دشوار می‌کند، او یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال است و همین موضوع هم باعث می‌شود قلعه‌نویی و شاگردانش از این جو استفاده کنند. اما واقعیت امر همین است، استقلال با نبود این بازیکن شرایط سختی پیدا می‌کند .

نامجو مطلق در پاسخ به این سؤال که آیا نمایند‌ه‌های ایران شانس رسیدن به فینال آسیا را دارند یا نه، گفت: وقتی تیم‌های آسیایی وارد 8 تیم نهایی می‌شوند چه بازیکنانی گران قیمتی به لیست خود اضافه می‌کنند ؟ از لحاظ امکانات نرم‌افزاری و حتی سخت‌افزاری تیم‌های زیادی در آسیا هستند که قابل مقایسه با تیم‌های ایرانی نیستند. با شرایط موجود نمی‌توان نمایندگان کشورمان را تحت فشار گذاشت که چرا نمی‌توانند قهرمان آسیا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار