هجوم دلالان به سمت فوتبالیست‌های جوان/

نامجو مطلق: آدم به برخی رفتارها شک می‌کند/رابطه بازی، فوتبال ما را فرا گرفته است

خبرگزاری پانا: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بعضی مواقع رفتارهایی که با دلالان می شود، آدم شک می کند که ریشه این کار کجاست.

کد مطلب: ۲۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، در خصوص ارتباط دلالها با بازیکنان جوان فوتبال اظهار داشت: واقعا شرایط حاکم بر فوتبال ایران تاسف بار است و ما همه از وضعیت بد فوتبال ما آگاهیم. واقعا تاسف بار است که در این سنین کم، وقتی بازیکنان هنوز آن تجربه و شرایط حرفه ای را ندارند، با دلال کار می کنند.

وی افزود: جای تعجب است بازیکنانی که عضو باشگاهی مثل سپاهان هستند و در آن سیستم منظم و امکانات خوب و حرفه ای که این باشگاه دارد، دنبال دلال ها راه می افتند. این دسته از بازیکنان که با باشگاه قرارداد دارند اصلا نیازی به دلال یا مدیربرنامه ندارند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: همه فوتبال ما را این رابطه ها فرا گرفته است و متاسفانه هر روز بدتر شاهد این اتفاقات هستیم و خبرهای جدید می شنویم. ما در رابطه با مبارزه و ریشه کن کردن فساد و دلالی فقط حرف می زنیم و هیچ گاه برخورد با دلال ها به مرحله اجرا نرسیده است.

نامجو مطلق با بیان این که نباید برای ریشه کن کردن دلال بازی ها هیچ گونه اغماضی صورت گیرد، گفت: به راحتی لیست دلالها از سوی کمیته برخورد با مفاسد فوتبال اعلام می شود که آنها حق فعالیت ندارند اما یک هفته از این موضوع نگذشته، همه آن متخلفانی که اسم آنها بیرون آمده، با توان بیشتری کار می کنند و کسی جلودار آنها نیست.

وی تاکید کرد: کشورهای صاحب فوتبال و بزرگی مثل ایتالیا که تیمشان به فینال یورو 2012 رسید، به خاطر تخلف و ریشه کن کردن تبانی، بازیکنش را از اردوی تیم ملی فوتبال جلوی آن همه بازیکن دستگیر می کند و هیچ مسائلی را در نظر نمی گیرد. بعضی مواقع با رفتارهایی که با دلال ها می شود، آدم واقعا شک می کند که ریشه این دلالی ها و این کارهای غیرحرفه ای و اخلاقی کجاست؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار