لیگ برتر انگلیس؛ یک امتیاز برای وست بروموویچ و لیورپول بی خاصیت بود

تهران (پانا)- وست بروموویچ با کامبک رویایی از لیورپول امتیاز گرفت اما تک امتیاز به درد آنها و لیورپول نخورد.

کد مطلب: ۸۱۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر انگلیس؛ یک امتیاز برای وست بروموویچ و لیورپول بی خاصیت بود

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس که به علت برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی از سه شنبه و چهارشنبه آغاز شده بود امروز با یک دیدار دیگر پیگری شد.

لیورپول در شرایطی به خانه وست بروموویچ ته جدولی رفته بود که سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده قطعی کرده است اما برای ماندن در کورس نایب قهرمانی باید از این بازی با 3 امتیاز خارج می‌شد.

بازی با حملات سریع لیورپول آغاز شد و در همان ابتدای بازی و دقیقه 4 ایگنس دروازه تیم میزبان را باز کرد. نیمه اول با برتری کامل لیورپول همراه بود و با همان یک گل دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه دوم تیم میزبان جریان کار را در اختیار گرفت اما محمد صلاح با گل خود در دقیقه 72 برتری لیورپول را دو برابر کرد تا خیال کلوپ را تا حدودی راحت کند اما این پایان کار نبود و شروع طوفان تیم ته جدولی سرخ‌های بندرنشین را دچار مشکل کرد. فشار زیاد وست بروموویچ باعث شد تا دقیقه 79 لیورمه یکی از گلها را جبران کند و نهایتا دقیقه 88 راندون گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی 2 بر 2 تمام شود.

با این نتیجه هرچند وست بروم از شکست فرار کرد اما یک امتیاز کمک زیادی به آنها نکرد؛ حالا اگر سوانسی بتواند دیدار خود را با پیروزی تمام کند وست بروموویچ راهی چمپیونزشیپ خواهد شد. اما لیورپول هم با این تک امتیاز دچار چالشی بزرگ شد. شاگردان کلوپ خطر رسیدن تاتنهام را کاملا احساس می‌کنند و احتمال اینکه نایب قهرمانی را در این هفته از دست بدهند زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار