در گفت‌و‌گو با پانا

حسن روشن: ماندن شفر در استقلال خوب است اما نباید او را با هر قیمتی قبول کرد

تهران (پانا) – عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است که استقلالی‌ها باید وینفرد شفر را حفظ کنند اما در این مسیر نباید اسیر دست دلال‌ها شوند.

کد مطلب: ۸۱۲۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حسن روشن: ماندن شفر در استقلال خوب است اما نباید او را با هر قیمتی قبول کرد

حسن روشن عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر گفت: به نظرم لیگ خوب شروع شد اما در میانه بازی‌ها به دلیل مسابقات تیم ملی و تعطیلی لیگ کیفیت بازی‌ها پایین آمد. هرچند که تیم ملی همیشه در اولویت بوده و است اما تعطیلی‌ها باعث افت کیفیت بازی‌ها شد .

وی ادامه داد: قهرمانی زودهنگام پرسپولیس باعث شد تا رقابت برای کسب جام خیلی زود تمام شود و هیجان کافی در بالای جدول برای قهرمانی جای خودش را به رقابت برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بدهد. از طرف دیگر سقوط سیاه‌جامگان به دسته اول هم تأثیر خودش را در بین تیم‌های انتهای جدول گذاشت و رقابت از داغ بودن افتاد.

پیشکسوت استقلال در مورد وضع تیم‌ها گفت: به نظرم امسال تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند، ذوب‌آهن هم در نیم فصل اول خوب نبود اما بعد خودش را قدرتمند کرد. استقلال هم که با آمدن شفر قدرتمند شد و توانست خودش را از قعر جدول نجات بدهد و به بالای جدول برسد و برای نایب قهرمانی بجنگد .

وی در مورد حفظ شفر در استقلال گفت: طبیعی است که استقلالی‌ها باید شفر را نگه دارند، این تیم با شفر متحول شد و از دوران بد نجات پیدا کرد اما باید هزینه‌ها هم در نظر گرفته شود و هر قیمتی که شفر داد آنها هم قبول نکنند. شفر مربی قابل قبولی است و در استقلال هم خوب کار کرد اما باید به این موضوع هم توجه کند او یک بازنشسته است و الان شرایطی شده که همه به دنبال مربی جوان و آشنا به مسائل روز هستند و به نظرم بحث قیمت‌های نجومی که الآن مطرح می‌شود بیشتر بازارگرمی است و نباید خیلی مورد توجه قرار گیرد اما در کل او مربی قابل قبولی است و هواداران هم او را دوست دارند .

روشن در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر پرسپولیس قهرمان شد اما آیا مدیریت پرسپولیس الآن کار راحتی دارد؟ با قهرمانی پرسپولیس قرارداد بازیکنان برای فصل بعد به دو میلیارد خواهد رسید. استقلال هم حالا با این موضوع مواجه می‌شود و اگر مدیریت درست و حسابی باشد باید آن را به خوبی اداره کند .

روشن در پایان گفت: می‌بینم که هواداران رضایت دارند و عملکرد شفر را به عنوان مربی می‌پذیرند، حالا باید دید در ادامه مدیریت باشگاه چطور رفتار می‌کند و در این شرایط بد اقتصاد مملکت می‌تواند اسیر دلالان نشود و با قیمت مناسب این مربی را حفظ کند یا نه .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار