مربی تیم ملی: توجه به کودکان، کلید توسعه اسکواش است

یزد (پانا) - مربی تیم ملی نوجوانان اسکواش ایران در مراسم استعدادیابی اعضای مهدکودک یزد بر اهمیت پرورش ظرفیت‌های کودکان و نقش آن در آینده این رشته در کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مربی تیم ملی: توجه به کودکان، کلید توسعه اسکواش است

به گزارش روابط عمومی هیات اسکواش استان،  محمد حسین جعفری  با تاکید بر اهمیت پرداختن به کودکان در رشد و توسعه این رشته افزود:توجه به کودکان و پرورش استعدادهای آنها در سنین پایین می‌تواند تضمین‌کننده آینده اسکواش کشور باشد.

مربی تیم ملی نوجوانان اسکواش خاطرنشان کرد: اسکواش ورزشی جذاب و مهیج است که نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی دقیق برای نسل‌های آینده است.

جعفری با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان گفت: یزد یکی از پیشتازان اسکواش در کشور است و ما هم بازیکنان بسیار مستعد و توانمندی داریم که در سطح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند و هم بهترین و مجهزترین سالن اسکواش خاورمیانه را در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: چنین زیرساخت‌هایی به ما امکان می‌دهد که بتوانیم به خوبی از استعدادهای جوان بهره ببریم و اسکواش را به یکی از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی کشور تبدیل کنیم.

مربی تیم ملی نوجوانان اسکواش افزود: با استمرار چنین برنامه‌هایی و حمایت بیشتر از کودکان و نوجوانان می‌توانیم شاهد رشد روزافزون اسکواش در استان و سایر نقاط کشور باشیم.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و بیش از ۲ هزار نفر در اسکواش فعالیت دارند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار