دنیامالی خطاب به دبیر:

سیاست‌های کشتی با هوش‌مصنوعی تطبیق داده شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش‌وجوانان با تمجید از تلاش‌های علیرضا دبیر، بر تبدیل فدراسیون کشتی ایران به عنوان یکی از فدراسیون‌های برتر در فدراسیون جهانی‌ تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سیاست‌های کشتی با هوش‌مصنوعی تطبیق داده شود

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان امروز به دیدار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی رفت و در جریان حضور در این فدراسیون، گفت: فدراسیون کشتی یکی از مهم‌ترین فدراسیون‌های کشور است و جزو مهم‌ترین رشته‌های ما در بحث ورزش است. در طول دوران تاریخ المپیک همیشه بخش عمده‌ای از مدال‌هایی که کشور گرفته، برای افتخارآفرینان کشتی بوده است. کاری که در کشتی می‌شود، اقدامات زیربنایی است و کارهای جدیدی که کشتی شروع می‌کند، حوزه نرم و هوش مصنوعی است.

دنیامالی در پاسخ به این سئوال که چه برنامه‌ای برای فدراسیون کشتی دارد؟ افزود: طبق صحبتی که با علیرضا دبیر داشتیم، کشتی ایران می‌تواند در دنیا در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشد که دارد. منتها اینها را باید با نرم‌افزارهای علم و تمرین به شکلی با هوش مصنوعی تطبیق بدهیم.

وزیر ورزش به هواداران کشتی وعده داد: با اقداماتی که در حال انجام است، ظرف چند سال آینده فدراسیون کشتی یکی از فدراسیون‌های برتر در فدراسیون جهانی‌ خواهد بود که می‌تواند کشتی را به صورت علمی و با استفاده از فضای نرم‌افزاری توسعه بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار