لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور؛هفته پنجم

جادوی سرخ در انتظار آلومینیوم؛ نساجی در اندیشه زدن پنبه استقلال

آشتیانی: بازگشت عالیشاه شانس بزرگ برای پرسپولیسی‌هاست

تهران (پانا) - هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور از امروز با پنج دیدار آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جادوی سرخ در انتظار آلومینیوم؛ نساجی در اندیشه زدن پنبه استقلال

هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور از امروز با پنج دیدار آغاز می‌شود و در مهمترین این دیدارها سرخابی‌ها به مصاف رقبای خود خواهند رفت.             

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تجربه شکست تلخ در خانه تیم فوتبال الاهلی عربستان از سری مسابقات لیگ نخبگان آسیا، در شرایطی میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک است که خود سرخ‌پوشان تهرانی هم میهمان شهر قدسی‌ها هستند.

یاران گاریدو که با پنج امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند، برای عقب نماندن از کورس قهرمانی و نزدیکی به جایگاه طلایی‌پوشان دیار زاینده رود، دنبال کسب 3 امتیاز از این دیدار خانگی هستند.

گاریدو برای اینکه تا حدودی بر زخم ناکامی مهاجمین این تیم در دیدار مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان که فرصت‌های خوبی را برای گلزنی از دست دادند مرحمی بگذارد، چشم به درخشش مهاجم جوان خود لوکاس ژوائو دوخته است.

j

حضورامید عالیشاه در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس و بازگشت خوب کاپیان به جمع سرخ‌پوشان، یک وزنه مهم و تأثیرگذار برای گاریدو جهت شکست تیم فوتبال آلومینیوم اراک محسوب می‌شود.

دیگر دیدار حساس این هفته را استقلال تهران مقابل تیم فوتبال نساجی برگزار خواهد کرد، استقثلالی‌ها پس از بازگشت پر حاشیه جواد نکونام و جشنواره گلی که در مقابل تیم فوتبال الغرافه در لیگ نخبگان آسیا به راه انداختند، مقابل نساجی می‌خواهند یک برد شیرین خارج از خانه را بدست آوردند.

استقلالی‌ها با کسب چهار امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ بیست‌وچهارم قرار دارند. جواد نکونام می‌خواهد زُلف درخشش در نخستین گام رقابت با نخبگان قاره کهن را به قطع نوار ناکامی در هفته‌های آغازین لیگ برتر فوتبال کشور گره بزند.

استقلالی‌ها در دیدار مقابل تیم فوتبال نساجی چشم به امتداد درخشش رامین رضاییان از لیگ نخبگان آسیا این بار در هفته پنجم لیگ برتر دوخته است. بازیکنی که در سیستم تاکتیکی جواد نکونام یکی از مهره‌های مهم در تقویت روحیه جنگندگی استقلال محسوب می‌شود.

در دیگر بازی‌ها تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است. ملوانان دیار باران از تیم فوتبال شمس آذر پذیرایی می‌کنند.

هوادار مقابل فولاد در روز دوم هفته پنجم لیگ برتر صف‌آرایی می‌‎کند و تیم استقلال خوزستان میزبان چادرملو اردکان است. 

6

سپاهان صدرنشین در روز پایانی هفته پنجم لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور دربی اصفهان را مقابل گاندوهای فوتبال ایران برگزار خواهد کرد. تیم فوتبال ذوب آهن به دنبال شکست طلایی پوشان دیار زاینده رود در فولادشهر هستند. 

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از تیم رویایی تراکتور پذیرایی خواهد کرد، یاغی‌های فوتبال ایران در اردوگاه تیم فوتبال تراکتور از امیدهای این تیم برای شگفتی‌سازی در لیگ بیست‌وچهارم هستند.تیم خیبر خرم آباد با پنج امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و تراکتوری‌ها با 7 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان مردان طلایی نقش جهان در صدر جدول هستند.

اردلان آشتیانی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس – آلومینیوم اراک، گفت: «پرسپولیس علی‌رغم شکست مقابل تیم فوتبال الاهلی نمایش قابل قبولی در لیگ نخبگان آسیا ارائه کرد.»

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «گندوز یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان بود و احساس می‌شود در آینده به سنگربان مطمئن سرخ‌پوشان پایتخت تبدیل شود.»

آشتیانی بازگشت امیدعالیشاه به ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس را شانس بزرگ پرسپولیسی‌ها در ادامه لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور و لیگ نخبگان آسیا برشمرد و تصریح کرد: «حضور کاپیتان برای تیم فوتبال پرسپولیس وزن دارد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در نگاهی هم به مصاف پرسپولیسی‌ها مقابل تیم فوتبال آلومینیوم، این بازی را یکی از دیدار هایی سخت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم فوتبال کشور دانست و اضافه کرد: «آلومینیوم همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس حریف دست و پا بسته‌ای نیست و پرسپولیسی‌ها در این بازی کار سختی پیش‌رو دارند.»

آشتیانی با بیان اینکه پرسپولیس شخصیت قهرمانی در لیگ بیست‌وچهارم را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دارد، گفت: «گاریدو هم مربی‌ای است که ملاکش برای انتخاب ترکیب اصلی آمادگی بازیکنان است.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: «برای سرخ‌پوشان پایتخت در دو میادین لیگ بیست‌وچهارم، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا آرزوی موفقیت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار