ناصری مطرح کرد؛ جذب 2 بازیکن خارجی در تیم بسکتبال طبیعت

تهران (پانا) - سرپرست تیم بسکتبال طبیعت از معرفی بازیکنان خارجی جذب شده به این تیم خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ناصری مطرح کرد؛ جذب 2 بازیکن خارجی در تیم بسکتبال طبیعت

علیرضا ناصری درباره شرایط تیم بسکتبال طبیعت در آستانه لیگ برتر، گفت: خوشبختانه توانستیم استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم و در ادامه رسول مظفری و سینا واحدی را هم جذب کنیم، تا در این فصل با قدرت بیشتری به میدان برویم. دو بازیکن خارجی هم جذب‌ کردیم که در روزهای آینده رونمایی می‌شوند و برای شروع لیگ مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: سکان هدایت تیم در این فصل همچنان در دستان مهران شاهین‌طبع است و همه تلاش مجموعه بر این بود که امسال تیم بهتری را نسبت به سال گذشته و فصل قبل ببندیم که بر همین اساس هم اقدام شد. اتفاق خوبی که در این مدت افتاد آن بود که هواداران بسیاری را در اسلامشهر پیدا کردیم و جوانان و مردم خوب این منطقه از تیم و باشگاه به شکلی خاص و مطلوب حمایت می‌کنند که قدردان آنها هستیم.

سرپرست تیم بسکتبال طبعیت تصریح کرد: رسانه‌ها در این میان نقش بسیار مهمی دارند چراکه حلقه واسطه بین ما و مردم و تماشاگرانند. حضور مدیران رسانه‌ای هم که الزامی شده در این میان به ما کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود، این حرکت سرعت بیشتری به خود بگیرد. البته صفحه رسمی ما هم در این مدت اطلاع‌رسانی دقیق و سریعی داشت و به خوبی توانست، اقدامات مجموعه باشگاه را انتشار دهد.

ناصری در مورد مشخص شدن زمان شروع لیگ برتر بسکتبال گفت: در نشست هماهنگی لیگ برتر، ۱۲ مهرماه زمان شروع بازی‌ها اعلام شد، با این شرایط از بلاتکلیفی درآمدیم و وضعیت مشخص شد. امیدواریم لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم و نظم خوبی را در طول لیگ ببینیم. البته یکی از مشکلات ما بازی‌های غرب آسیاست که نظم خاصی ندارد و امیدوارم امسال آنها هم مطابق با یک برنامه منظم حرکت کنند.

در نشست هماهنگی لیگ برتر بسکتبال زمان آغاز این پیکارها ۱۲ مهر اعلام شد و ۵ روز قبل از این رقابت‌ها پنجره نقل‌وانتقالات بسته خواهد شد. تا این لحظه حضور ۸ تیم در لیگ برتر بسکتبال قطعی شده و تیم‌های فولاد هرمزگان، آورتای ساری، مس کرمان و ذوب آهن اصفهان نیز در روزهای آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار