آغاز جدال استقلال - الغرافه در قلعه حسن‌خان؛ خیز یاران نکونام برای پیروزی

تهران(پانا) - دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران - الغرافه از ثانیه‌هایی پیش در ورزشگاه شهر قدس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جدال استقلال - الغرافه در قلعه حسن‌خان؛ خیز یاران نکونام برای پیروزی

استقلالی‌ها، مثل همیشه با پیراهن آبی مقابل سفیدپوشان الغرافه صف‌آرایی کردند.

جواد نکونام در این دیدار برای اثبات توانمندی‌های فنی خود برای شکست دادن تیم فوتبال الغرافه دورخیز کرده است. رامین رضاییان در تجربه آسیایی خود با پیراهن استقلال می‌خواهد‌ تصویری از یاغی‌بازی را در مستطیل سبز قاره‌کهن به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بروی بازیکنان خارجی این تیم رافائل سیلوا، دیدیه اندونگ، ماشاریپوف، گائل کاکوتا و گوستاوو بلانکو حساب ویژه‌ای باز کرده است.

ورزشگاه شهرقدس میزبان دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا بخاطر طولانی شدن پروسه بازسازی ورزشگاه آزادی شده است.

باتوجه به اعلام بیانیه باشگاه استقلال، هواداران آبی‌های پایتخت استقبال بسیار خوبی از بازی استقلال -  الغرافه دارند. هواداران نوجوان و جوانان با کلاه و پرچم‌های آبی‌‌ در مسیر ورود به ورزشگاه با شعارهایی نظیر «استقلال قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه...» از بازیکنان استقبال کردند.

شاهد فروش البسه تیم فوتبال ورزشگاه در مسیر منتهی به ورزشگاه هستیم، خیلی از هواداران پرچم استقلال و نام این باشگاه را بر چهره خود نقاشی می‌کنند. شور و هیجان خاصی در مسیر منتهی به محل برگزاری بازی استقلال - الغرافه مشاهده می‌شود.

هواداران استقبال خوبی از این دیدار داشتند، تدابیر شدید امنیتی برای ایجاد نظم خاص در اطراف ورزشگاه ایجاد شده است. حساسیت AFC باعث شده است، تا مدیریت باشگاه استقلال برای فرار از جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا از هواداران این درخواست را داشته باشند‌ تا بدون بلیط به ورزشگاه نروند. یکی دیگر از توصیه‌های باشگاه استقلال عدم پرتاب اشیا به داخل زمین بازی است.

اورژانس هم مانند همیشه حضوری فعال در کنار‌ زمین برگزاری مسابقه دارد. ناظران AFC هم قبل از این بازی همه چیز پیرامون برگزاری دیدار استقلال -  الغرافه را مورد بررسی قرار دادند.

عکاسان و خبرنگاران هم برای ثبت اخبار پیرامون بازی استقلال ایران - الغرافه قطر در محل تعیین شده حضور پیدا کردند، عکاسان که در گرما و سرما پای کار ورزش به ویژه فوتبال هستند، تا تصلویر جذابی از جدال آبی‌های پایتخت با نماینده فوتبال قطر‌ را شکار کنند.

«ما نینگ» از چین سوت این بازی را به صدا درآورد. کمک داوران چینی «ژو فی و ژانگ چنگ» از چین این داور را همراهی می‌کنند؛ فو مینگ از چین داور VAR و کمک VAR ژانگ لی از چین در اتاق کمک داور ویدئویی حضور دارند.

استقلالی‌ها که در لیگ بیست‌وسوم به نبود VAR در فوتبال کشور معترض بودند، در لیگ بیست‌وچهارم در بحث VAR شرایط متفاوتی داشتند. در این دیدار نیم نگاهی هم به VAR  دارند.

ترکیب استقلال مقابل الغرافه:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، دیدیه اندونگ، جلال‌الدین ماشاریپوف، گائل کاکوتا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

ترکیب الغرافه برای دیدار با استقلال:

خلیفه ابوبکر، ماتیاس نانی، جانگ هیون سون، عبدالله یوسف، سیف الدین حسن، عاصم مادیبو، فابریتزیو دیاز، فرجانی ساسی، فلورینن کومان، احمد الجانحی و خوسلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار