تجلیل از منصور برزگر در روز کشتی

تهران (پانا) - مراسم روز کشتی و بزرگداشت استاد منصور برزگر و تجلیل از مدال‌آوران المپیک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از منصور برزگر در روز کشتی

مراسم روز کشتی و بزرگداشت استاد منصور برزگر و تجلیل از مدال آوران المپیک، امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در محل این فدراسیون برگزار شد.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم حضور پیدا کرد. همچنین پیشکسوتان و مدال آوران المپیک و محمدشروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور داشتند.

کتاب زندگینامه منصور برزگر در این مراسم رونمایی شد. همچنین حسن یزدانی با کتف آسیب دیده در این مراسم حضور داشت.

علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی ایران در المپیک پاریس نیز در این مراسم حضور داشت.

منصور برزگر در این مراسم گفت: کشتی‌گیران ما در بازی‌های المپیک سنگ تمام گذاشتند و برای ایران اسلامی افتخارآفرین شدند. قهرمانان ما کاخ نشین نبودند، بلکه از کوخ نشینان قله‌های موفقیت را فتح کردند. باید تا عرق قهرمانان خشک نشده است، از آنها تجلیل شود.

پیشکسوت کشتی کشورمان تصریح کرد: کشتی ورزش اول ایران است، کشتی با پهلوانی به نام جهان پهلوان تختی آشناست. آقای تختی دنبال پست و پول و مقام نبود. جهان پهلوان تختی از کنار کمک های مردم کاخ نساخت و با مرام پهلوانی ماندگار شد.

برزگر تأکید کرد: مدال‌آوران امروز ایران در المپیک پاریس، اعتبار کشتی ایران را در جهان حفظ کردند و باید به این قهرمانان خداقوت بگویم.

در این مراسم از هشت مدال آور المپیک تجلیل شد و جایزه مدال طلای المپیک نیز به حسن یزدانی اهدا شد. جوایز میلیاردی فدراسیون هم به این مدال‌آوران اهدا خواهد شد.

در پایان این مراسم دوچرخه‌ و موتورهای ویژه‌ای به مدال‌آوران المپیک اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار