رسمی؛ پژمان درستکار به تیم ملی کشتی آزاد بازگشت

تهران (پانا) سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با حکم رئیس فدراسیون به این تیم بازگشت.

کد مطلب: ۱۴۹۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رسمی؛ پژمان درستکار به تیم ملی کشتی آزاد بازگشت

پس از استعفای محسن کاوه از هدایت تیم ملی کشتی آزاد، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید آزادکاران بالا گرفت و از پژمان درستکار به عنوان گزینه اصلی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون نام برده شد.

سرانجام امشب فدراسیون کشتی به گمانه‌زنی‌ها پایان داد و با حکم رئیس فدراسیون، درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد و پس از نزدیک به ۹ ماه بار دیگر به تیم ملی بازگشت.

در حکم صادر شده توسط رئیس فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از همدلی و همراهی کاوه در ماه‌های منتهی به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، آمده است:

قبول مسئولیت توسط ایشان در آن مقطع حساس، در نهایت منجر به کسب نتایجی شد که برای همیشه در تالار افتخارات ورزش کشور ثبت است. تلاش خستگی‌ناپذیر و کوشش بی‌وقفه برای رساندن تیم ملی کشتی آزاد به جایگاهی رفیع‌تر، مورد انتظار مردم ایران است و مادامی که این سعی و تلاش به کامل‌ترین شکل ممکن ادامه داشته باشد، سرمربی و کادر فنی، مورد حمایت قاطع فدراسیون کشتی قرار خواهند داشت.

در این حکم با اشاره به خاتمه یافتن مدت تفاهم و قرارداد فدراسیون کشتی و کاوه، مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد در دوره پیش رو مجددا به آقای پژمان درستکار واگذار شده است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار