«ایزدی» تنها فینالیست ایران در ۵ وزن دوم‌ کشتی فرنگی نوجوانان جهان

تهران (پانا) - دانیال ایزدی تنها فینالیست کشتی فرنگی نوجوانان ایران در پنج وزن دوم قهرمانی جهان نام گرفت.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
«ایزدی» تنها فینالیست ایران در ۵ وزن دوم‌ کشتی فرنگی نوجوانان جهان

‌در پایان مسابقات مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان در اردن، دانیال ایزدی در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، ابوالفضل کرمی در وزن ۵۱ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و احمد بدرالدینی در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز به گروه بازنده ها راه یافت.

ابوالفضل شیری در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد کاظمی در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم احمد بدرالدینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب مارات آتشمیان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. بدرالدینی در این گروه با شاهید نبی اف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دیدار رده بندی به مصاف امیدجان کاروموف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی در دور نخست با نتیجه ۱۶ بر ۸ مقابل مهمت سارپ از ترکیه به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۲ آدم ابوفاره از اردن را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ زوبر عبدوکوف از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کرمی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۷ مغلوب کوتمان کالبایف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل شیری بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب دوسبل شامیل از قزاقستان شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله یک چهارم نهایی، شیری حذف شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کاظمی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل بهروزبک والیف از ازبکستان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم دانیال ایزدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر پاتریک بودور از کرواسی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مقابل فخری کمال کمیل جانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ کانستانتین کاسایان از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ایزدی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر از سد لیووا شوخیان از ارمنستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با اولی استرنینگ از آلمان کشتی می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار