همگام با المپیک؛

جایگاه چهارمی داودی در حرکت یک ضرب

تهران (پانا) - ملی‌پوش دسته 102+ کیلوگرم کشورمان در حرکت یک ضرب مسابقات وزنه‌برداری در جایگاه چهارم المپیک ایستاد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه چهارمی داودی در حرکت یک ضرب

 روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری آقایان سی و دومین دوره المپیک، امشب با برگزاری رقابت دسته 102+ کیلوگرم در حال برگزاری است و علی داودی دومین و آخرین نماینده وزنه‌برداری کشورمان در رقابت با 11 وزنه‌بردار به روی تخت رفت  و در پایان حرکت یک ضرب با 205 کیلوگرم در رتبه چهارم قرار گرفت. 

مارت سیم از استونی، لاشا تالاخادزه از گرجستان، وارازدات لالایان از ارمنستان، علی عمار ربایاوی از عراق، ایشیرو موراکامی از ژاپن، ولید بیدانی از الجزایر، گور میناسیان از بحرین، کمیل کوچرا از جمهوری چک، من اسد از سوریه، عبدالرحمن عبدالعزیز از مصر و دیوید لیتی از نیوزیلند رقبای داوودی در رقابت امشب بودند. 

داودی در نخستین حرکت یک ضرب وزنه موفق به مهار وزنه 200 کیلوگرم نشد، اما در حرکت دوم وزنه 201 کیلوگرم را بالای سر برد. نماینده کشورمان در سومین حرکت وزنه 205 کیلوگرم را انتخاب کرد و موفق به مهار این وزنه شد تا با 205 کیلوگرم به کار خود در حرکت یک ضرب پایان دهد. 

در پایان حرکت یک ضرب این دسته گور میناسیان از بحرین با 216 کیلوگرم در رتبه نخست به کار خود پایان داد. لاشا تالاخادزه با مهار وزنه 215  کیلوگرم و به خاطر وزن کمتر در رتبه دوم قرار گرفت و وارازدات لالایان از ارمنستان با 215 کیلوگرم جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار