عضو هیات رئیسه مجلس:

پیگیر اشتغال قهرمان المپیک پاریس هستیم

تهران (پانا) - نماینده مردم دزفول و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت برای اشتغال سعید اسماعیلی قهرمان کشتی فرنگی المپیک پاریس نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد مطلب: ۱۴۹۳۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر اشتغال قهرمان المپیک پاریس هستیم

عباس پاپی‌زاده شنبه شب در آیین استقبال سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای المپیک فرانسه در حسینیه ثارالله دزفول، کسب این افتخار را تبریک گفت و افزود: دزفول به داشتن فرزند برومندی مانند سعید اسماعیلی افتخار می‌کند.

وی از والدین و اساتید این قهرمان المپیکی نیز قدردانی کرد.

حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور امام جمعه دزفول نیز در این آیین گفت: این قهرمان افتخار بزرگی کسب کرد و موجب شادی ملت شد که امیدواریم خداوند پاداشی به اندازه شادی که به ملت بخشید به او عطا کند.

رئیس هیات کشتی دزفول هم گفت: قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان و کسب مدال نقره جهانی از جمله افتخارات این کشتی‌گیر قهرمان است.

ابراهیم حسینوند پناهی اظهارکرد: دزفول تاکنون موفق به کسب مدال طلای بزرگسالان آسیا نشده، اما سعید اسماعیلی توانست مدال طلای المپیک را از آن خود کند که آرزوی هر ورزشکار در هر رشته‌ای است.

وی کسب مدال طلای المپیک توسط اعجوبه دزفولی را به همه مردم کشورمان به ویژه دزفول تبریک گفت و افزود: این قهرمان کشتی نخستین مدال المپیک در تاریخ خوزستان را کسب کرد و به عنوان جوانترین المپین با ۲۱ سال سن معرفی شد.

رئیس هیات کشتی دزفول از حضور گرم شهروندان در آیین استقبال از کشتی‌گیر قهرمان المپیک قدردانی و از مربیان وی به نام‌های حمزه ارقش، محمد ارقش، برادران کاکاحاجی قدردانی کرد.

حسی

نوند پناهی ضمن قدردانی از حمایت مسوولان دزفول از این قهرمان المپیکی گفت: مسوولان دزفول قول قطعی اهدای زمین مسکونی به سعید اسماعیلی داده شده که امیدواریم محقق شود.

وی گفت: انتظار می‌رود خانه کشتی به نام سعید اسماعیلی در دزفول نامگذاری شود.

 سعید اسماعیلی ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی پنجشنبه شب با غلبه بر قهرمان نامدار اوکراینی به مدال طلای المپیک پاریس رسید و مردم دزفول زادگاه این قهرمان به جشن و پایکوبی پرداختند.

سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بازی های المپیک پاریس صاحب گردن آویز طلا، نقره و برنز شدند.

تیم کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ ساز شد و بهترین عملکرد مدالی را بین تیم‌های حاضر از خود به جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، مردم دزفول در بدو ورود سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای المپیک به شهر با حضور گسترده از وی استقبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار