لشکرکشی والیبالیست‌های پسر ایران برای فتح بام آسیا

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال جوانان ایران در چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا موفق به شکست استرالیا شد، تا آماده رویارویی با حریفان آسیایی شود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
لشکرکشی والیبالیست‌های پسر ایران برای فتح بام آسیا

تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا امروز  ۳۱ تیر به مصاف تیم ملی جوانان استرالیا رفت.

شاگردان غلام‌رضا مؤمنی مقدم در این دیدار که در سالن اصلی مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد، سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا با ثبت چهار برد تدارکاتی برای شروع مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۴ آماده شوند.

عمران کوک‌جیلی، آرمین قلیچ نیازی، سیدمتین حسینی، پویا آریاخواه، طا‌ها بهبودنیا، آرین محمودی‌نژاد و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع‌کننده تیم ملی جوانان ایران در این دیدار بودند.

شاگردان غلامرضا مؤمنی مقدم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ موفق به شکست استرالیا شدند. به درخواست سرمربی استرالیا دو تیم یک ست ۱۵ امتیازی دیگر هم بازی کردند که این ست ۱۵ بر ۱۲ به سود نماینده سرزمین کانگرو‌ها شد. قضاوت این مسابقه نیز برعهده امید فولادی‌وندا داور اعزامی ایران به این رقابت‌ها بود.

ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، متین سقلی، شایان مهرابی و علی عشقی‌نور دیگر بازیکنان تیم ملی جوانان ایران در این دیدار تدارکاتی بودند که با نظر سرمربی به میدان رفتند.

بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی پیگیری خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران قبل از شروع این مسابقات در چهار دیدار تدارکاتی موفق به شکست تیم‌های ساماتور (باشگاهی اندونزی)، تیم ملی جوانان اندونزی (دو دیدار) و تیم ملی جوانان استرالیا شد.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی‌اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا، روز سه‌شنبه دوم مرداد به مصاف چین می‌رود و روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب مقابل چین‌تایپه و قطر صف آرایی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار