مدیر عامل سپاهان:

سقف قرارداد فیرپلی مالی نیست

رامین رضاییان نمی‌تواند به پرسپولیس برود

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید فوتبال ایران ۳۰ سال است هیچ جامی در آسیا نگرفته‌ است. زیرا نمی‌تواند با رقبای آسیایی از لحاظ مالی و امکانات ورزشی رقابت کند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سقف قرارداد فیرپلی مالی نیست

نشست سالانه مدیران‌عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

مهدی آذربایجانی در حاشیه این جلسه، اظهار کرد: قسمت اول جلسه مربوط به مجوز حرفه‌ای بود که تعدادی از باشگاه توانستند مجوز دریافت کنند. باشگاه سپاهان نیز در بالاترین سطح توانست در هر دو بخش مردان و بانوان، مجوز حرفه‌ای بگیرد. بخش دوم نیز، سقف بودجه بود که صحبت‌های خوبی شد و ما نیز نظرات خود را ارائه کردیم.

وی افزود: در جلسه گفتم که سقف قرارداد را چندان نمی‌توان با فیرپلی مالی مرتبط دانست. اگر می‌خواهیم رشد و پیشرفت کرده و با حریفان قدرتمند خارجی رقابت کنیم، باید هزینه کنیم تا بازیکنان سطح بالا داشته باشیم.

آذربایجانی درخصوص اینکه گفته می‌شود سپاهان یکی از باشگاه‌هایی است که خارج از قرارداد هزینه‌های سنگینی انجام می‌دهد، بیان کرد: باشگاه سپاهان شفاف است و اینکه می‌گویند خارج از قراردادها به بازیکنان پرداختی داریم، اصلاً صحت ندارد. همه چیز مستند است و طبق قرارداد به نفرات پرداختی داریم. مهمترین مساله، شفاف عمل کردن است. سقف گذاشتن برای این است که سطح رقابت را کنترل کنند.

وی ادامه داد: ۳۰ سال است جامی در آسیا نگرفته‌ایم، چون نمی‌توانیم رقابت کنیم. سیاست‌ها را مدیران باشگاه و کارخانه تدوین می‌کنند و مطمئن باشید منبع تمام نشدنی نداریم که بخواهیم مدام از آن استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قهرمانی سپاهان در جام حذفی، موجب شادی عظیمی در بین مردم اصفهان شد که برای ما هزاران میلیارد ارزش دارد و می‌خواهیم بازهم باعث شادی آنان شویم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان با قراردادی بسیار سنگین، جواد آقایی‌پور را از چنگ استقلال خارج کرده است، گفت: اصلا اینگونه نیست و رقم‌هایی که می‌گویند، درست نیست.

آذربایجانی با بیان اینکه رامین رضائیان با سپاهان قرارداد دارد، افزود: بحث معاوضه بازیکن بین ما و پرسپولیس وجود نداشته و ندارد. در خصوص بیرانوند هم فکر نمی‌کنم اتفاقی بین باشگاه ما و او رخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار