درویش: تلاش می‌کنیم فارغ از دلالی‌ها تیمی در اندازه نام پرسپولیس ببندیم

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت همه تلاش ما این است که یک تیم در حد و اندازه نام پرسپولیس ببندیم آن هم فارغ از دلالی‌ها و حواشی. تیمی می‌بندیم که در آسیا اسم پرسپولیس را برجسته کند.

کد مطلب: ۱۴۸۴۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
درویش: تلاش می‌کنیم فارغ از دلالی‌ها تیمی در اندازه نام پرسپولیس ببندیم

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرمربی اسپانیایی برای حضور در ایران اظهار کرد: شورای برون مرزی مجوز خوان کارلوس گاریدو را صادر کرده، اما برخی مدارک این مربی ناقص است و باید مدارک کامل ارائه شود. مدارک امروز کامل شده و ظرف یکی دو روز آینده مجوز وی به صورت کامل صادر خواهد شد. به احتمال زیاد تا آخر هفته این مربی به ایران خواهد آمد.

وی در واکنش به بدهی ۱۳ میلیاردی سازمان لیگ به پرسپولیس گفت: طبق صورتی که سازمان لیگ اعلام کرده این سازمان به ما بدهکار است و اگر کارشناسی شود فکر می‌کنم این مبلغ بیشتر هم باشد. تبلیغات محیطی فصل گذشته را اصلا به ما ندادند. ما ۱۵ بازی میزبان بودیم و زمانی که می‌خواستیم از سازمان لیگ حق تبلیغات محیطی بخریم مبلغی بین ۳ تا ۴ میلیارد باید پرداخت می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: دو فصل است که سازمان لیگ به ما پولی از این بابت نداده و بدهکار است. جالب است که یک تیم از فصل قبل ۷۰ تا ۸۰ میلیارد به سازمان لیگ بدهکار است و ما نیز در آن سهیم هستیم. اساس محاسباتی آن‌ها چطور است، نمی‌دانیم. حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ اعلام آمادگی کرده و با تشکیل کارگروهی این موضوع را رسیدگی می‌کنیم.

درویش در واکنش به بازگشت علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر گفت: اگر اجازه دهید تا هفته آینده وضعیت همه چیز مشخص خواهد شد. ما نامه‌ای دادیم و به آن‌ها اعلام کرده‌ایم باشگاه تا آخر هفته منتظر آن‌ها خواهد بود تا وضعیت خود را مشخص کنند. آن‌ها سال‌ها بازیکنان ما بودند و از بهترین بازیکنان ما بودند. قرارداد دو نفر از آن‌ها تمام شده است و حق انتخاب دارند، ولی چون پرسپولیسی هستند منتظر هستیم ببینیم می‌خواهند بماند یا نه؟

درویش درباره پشیمانی اسماعیلی‌فر و بازگشت به پرسپولیس تصریح کرد: بحث پیشمانی مطرح نیست. بازیکن چند سال در یک تیم بازی می‌کند و بعد ترجیح می‌دهد برود. اگر بیایند معرفت خود را نشان دادند چرا که از رقم‌های نجومی گذشته‌اند. ما هم گفتیم باشگاه حدی دارد و ما نمی‌توانیم از آن عبور کنیم.

درویش خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که یک تیم در حد و اندازه نام پرسپولیس ببندیم آن هم فارغ از دلالی‌ها و حواشی. تیمی می‌بندیم که در آسیا اسم پرسپولیس را برجسته کند. روز گذشته بانک شهر در جلسه‌ای که داشتیم دستور داد تا بدهی بازیکنان پرداخت شود. امیدوار هستم سایر بانک‌ها نیز به خودشان بیایند و یک یاعلی بگویند و در تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس دخیل باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار