کوکاستا در سیمای یک غول‌کش مقابل ایتالیا

آرامش در اردوگاه ماتادورها

تهران (پانا) - رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ در هفته سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، امشب نیز در گروه B پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کوکاستا در سیمای یک غول‌کش مقابل ایتالیا

تب فوتبال در دنیا بسیار داغ است و میلیون‌ها هوادار فوتبال، نیم نگاهی به مستطیل سبز اروپا و کوپا آمریکای 2024 دارند.

گروه A: فولکروگ فرشته نجات ژرمن‌ها

شب گذشته مهمترین بازی گروه A بین تیم‌های آلمان و سوئیس برگزار شد، ژرمنی‌ها در یک دیدار سخت تنها توانستند مقابل صلیب سرخ فوتبال اروپا به تساوی برسند.

دن اندویه دقیقه ۲۸ برای سوئیس و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۹۳، تیم فوتبال آلمان را از شکست نجات داد و فرشته نجات ژرمن‌ها لقب گرفت. تیم‌های فوتبال آلمان و سوئیس به ترتیب با 7 و 5 امتیاز به مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا2024 صعود کردند.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ و در هفته سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، امشب نیز در گروه B پیگیری خواهد شد.

گروه B: (ایتالیا - کرواسی) جدال مرگ و زندگی

ماتادورها در گروه مرگ این رقابت‌ها، ماتادورها که صعود خود را به مرحله حذفی این رویداد مهم فوتبالی اروپا مسجل کردند در یک دیدار تشریفاتی به مصاف آلبانی می‌روند، این تیم با یک امتیاز جمع حاضرین در جام ملت‌های اروپا را ترک خواهد کرد.

339079

تیم فوتبال ایتالیا مقابل کرواسی محکوم به پیروزی است، کرواسی هم تنها با شکست لاجوردی پوشان شانس صعود به مرحله حذفی را دارند و به نوعی این دیدار نبرد مرگ و زندگی است.

کوکاستای فوتبال اروپا، باید در سیمای یک غول‌کش امشب نقش آفرینی کند، تا بتواند به حیات خود در مستطیل سبز فوتبال اروپا در یورو2024 ادامه دهد. 

تصویری تلخ در تالار یورو2024

مصدومیت بارناباس وارگا، تلخ‌ترین سکانس جام ملت‌های اروپا2024 بوده است، مصدومیت شدید این بازیکن اشک‌ها و نگرانی هواداران و فوتبالیست‌های تیم مجارستان را به همراه داشت.

پس از ارسال یک ضربه آزاد، آنگس گان، دروازه‌بان اسکاتلند، از دروازه بیرون می‌آید و با سرعت تمام با مهاجم حریف یعنی بارناباس وارگا و سپس هم‌تیمی‌ خودش یعنی تونی رالستون برخورد می‌کند و راهی بیمارستان شد.

دقایقی پس از اتمام بازی، اتحادیه فوتبال مجارستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت وارگا پایدار و او هم‌اکنون هوشیار است و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

در این بیانیه آمده است: «از نگرانی‌های شما نسبت به وضعیت وارگا و اتفاق ناخوشایندی که برای او افتاد سپاسگزار هستیم. او با تلاش پزشکان به بیمارستان منتقل شده و اکنون در وضعیت هوشیار و پایدار قرار دارد. اطلاعات جدید به محض تأیید پزشکان در دسترس قرار خواهد گرفت.»

x1fp1fjs

1szi4zkh

mwae3b31

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار