جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴؛

یورش دریانوردان اروپا با کاپیتانی رونالدو به جام هجدهم

شیاطین سرخ اروپا در اندیشه شکست طلسم قعرنشینی

تهران (پانا) - امشب در نهمین روز از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، با برگزاری ۳ بازی آخرین دیدار‌های هفته دوم مرحله گروهی به پایان خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۸۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
یورش دریانوردان اروپا با کاپیتانی رونالدو به جام هجدهم

از گروه E تیم فوتبال بلژیک به مصاف تیم فوتبال رومانی خواهد رفت. شیاطین سرخ فوتبال اروپا در شرایطی مقابل رومانی صف‌آرایی خواهد کرد که با برد مقابل رومانی، می‌تواند در جمع مدعیان صعود قرار بگیرد و در این دیدار محکوم به برد است.

تیم فوتبال رومانی، با 3 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول این گروه قرار دارد. تیم فوتبال بلژیک در دیدار قبل با نتیجه یک بر صفر بازی را به اسلونی واگذار کرد.

2 دیدار هم از گروه F امشب برگزار می‌شود که در جریان این بازی‌ها، تیم فوتبال گرجستان به مصاف جمهوری چک خواهد رفت، این دیدار برای دو تیم که امتیازی تا الآن در جام ملت‌ها کسب کردند برای صعود به مرحله حذفی حکم مرگ و زندگی دارد.

309738

 

ترک‌ها مقابل یاران کریستیانو رونالدو صف آرایی خواهند کرد. دریانوردان اروپا با کاپیتانی کریستیانو رونالدو در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ترکیه خواهند رفت که پرتغالی‌ها بخاطر تفاضل یک گل کمتر از ترک‌ها در جایگاه دومی جدول رده بندی این گروه قرار دارند.

تیم فوتبال پرتغال در نخستین بازی این گروه به سختی از سد جمهوری چک گذشت. ترکیه هم با نتیجه 3 بر1 تیم فوتبال گرجستان را شکست داد.

smc5jjf4

مروری بر بازی‌های شب هشتم

از گروه D  در مهمترین دیدارها و در حساس‌ترین بازی جام ملت‌های اروپا2024، جدال لاله‌های نارجی اروپا با خروس‌های قاره سبز به تساوی انجامید و "یخ" این دوره از یورو2024 لقب گرفت. 

lg1mvnlj

امباپه ، غایب بزرگ این دیدار بود و تیم فوتبال فرانسه با چهره‌ای زخمی مقابل هلندی‌ها صف آرایی کرد و تساوی، عادلانه‌ترین نتیجه برای این دیدار بود.

عقاب‌های لهستان با شکست از تیم فوتبال اتریش، در آستانه ترک آسمان جام ملت‌های اروپا2024 قرار دارند و صعود آنها به مرحله حذفی با اما و اگرهای زیادی همراه است.

تیم فوتبال لهستان در صورت غلبه بر فرانسوی‌ها و شکست ارتیش مقابل لاله‌های نارنجی اروپا می‌تواند وضعیت خود برای صعود را بهبود بخشد.

نگاهی به جدول 6 گروه جام ملت‌های اروپا2024

ytryrty

ytryrty - Copy

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار