جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴؛

جدال تاج و تخت در گروه مرگ؛ آلمانی‌ها در اندیشه شکست مجارستان

اسپانیا - ایتالیا تصویر فینال سنتی زودهنگام در آیینه یورو۲۰۲۴

تهران (پانا) - دور نخست مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ شب گذشته با انجام دیدار پرتغال مقابل جمهوری چک به پایان رسید تا نمای اولیه گروه‌ها مشخص شود.

کد مطلب: ۱۴۸۱۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جدال تاج و تخت در گروه مرگ؛ آلمانی‌ها در اندیشه شکست مجارستان

دور نخست مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا 2024، شب گذشته با برتری خفیف یاران رونالدو مقابل تیم فوتبال جمهوری چک به پایان رسید. خط و نشان پرتغالی‌ها برای معدیان کسب جام پس لرزه‌ای خفیف بود. با پایان این دیدار پرونده هفته نخست دور گروهی جام ملت‌های اروپا 2024بسته شد.

12

هفته دوم دور گروهی  یورو2024، با ۳ بازی از گروه‌های A و B پیگیری خواهد شد. یکی از آرمارهای قابل توجه در دور اول گروهی جام ملت‌های اروپا 2024، هیچ دیداری بدون گل به پایان نرسید.طی این 12بازی، 34 بار تور دروازه تیم‌ها به لرزه درآمد. آلمانی‌ها تنها توانستند مقابل اسکاتلند جشنواره گل به راه بیندازند.

نتایج تیم‌ها در هفته اول:

آلمان ۵ - اسکاتلند یک

مجارستان یک - سوئیس ۳

اسپانیا ۳ - کرواسی صفر

ایتالیا ۲ - آلبانی یک

اسلوونی یک - دانمارک یک

صربستان صفر - انگلیس یک

لهستان یک - هلند ۲

اتریش صفر - فرانسه یک

رومانی ۳ - اوکراین صفر

بلژیک صفر - اسلواکی یک

ترکیه ۳ - گرجستان یک

پرتغال ۲ - جمهوری چک یک

جایگاه تیم‌ها در جدول گروهی و زمان بازی‌های دور دوم یورو2024؛

5

تیم فوتبال آلمان در شرایطی به مصاف مجارستان خواهد رفت، تیم فوتبال سوئیس در تعقیب این تیم قرار دارد و برای حفظ صدرنشینی باید پیروز این میدان باشد.

شیرهای اسکاتلندی در دور دوم مرحله گروهی برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی، به مصاف تیم فوتبال سوئیس صلیب سرخ اروپا می‌روند.

33333333333333333333333

تیم فوتبال اسپانیا در گروه مرگ این رقابت‌ها با لاجوردی پوشان هم گروه هستند، ایتالیایی که یکی از مدعیان کسب یورو2024 لقب گرفته است. تیم فوتبال آلبانی ایتالیا را تا لب پرتگاه برد، از طرفی هم تیم فوتبال کرواسی، حریف دست و پا بسته‌ای مقابل اسپانیا بود.

فردا 31 خرداد اولین فینال زودهنگام یورو 2024 بین دو تیم ایتالیا و اسپانیا برگزار خواهد شد. این دیدار سنتی و کلاسیک در تاریخ فوتبال جهان در رقابت‌های یورو و جام جهانی، جدال برای صدرنشینی خواهد بود. کوکاستاهای اروپا، در گام اول نحیف ظاهر شدند. جدال دو تیم قاب‌های ماندگاری را در تالار تاریخ فوتبال جهان به ثبت رسانده است.

wwwwwwwwwwwwwwww

آشنایی با اسطوره‌های فوتبال ایتالیا

فرانکو بارزی، جان لوئیجی بوفون، روبرتو باجو، پائولو مالدینی، جوزپه مه آتزا، ستارگان سال‌های دور فوتبال ایتالیا بودند که هر کدام، کهکشانی از افتخارآفرینی را برای تاریخ فوتبال ایتالیا رقم زدند.

دوناروما؛ دی لورنزو، بوونگیوورنو، باستونی؛ کامبیاسو، کریستانته، جورجینیو، دی مارکو؛ فراتسی، کیه زا؛ اسکاماکا، اضلاع جدید یاقوت کبود فوتبال اروپا را در نسل جدید تشکیل دادند.

 

img_20190622_174009

آشنایی با اسطوره‌های فوتبال اسپانیا

آندرس اینیستا لوخان، آلفردو دی استفانو، ایکر کاسیاس، ژاوی، در تاریخ فوتبال جهان، صحنه‌های ماندگاری را خلق کردند و ستارگان آسمان فوتبال اسپانیا در دهه‌های گذشته لقب گرفتند.

1403030713173972830174284

اونای سیمون، کارواخال، لونورماند، ناچو، ‌کوکوریا، پدری، رودری، روئیز، یامال، موراتا و نیکو ویلیامز ، نسل جدید ماتادورها در فوتبال اروپا را شکل دادند.

 

7

تیم فوتبال انگلیس بعد از برتری خفیف مقابل تیم فوتبال صربستان، با اندیشه حفظ صدر جدول برای شکست دانمارک یک امتیازی دندان تیز کرده است.

شیرهای انگلیسی این بار می‌خواهند قرمز و سفیدهای قاره سبز را تسلیم کنند و قدمی بزرگ برای صعوئد بردارند. عقاب‌های اروپا می‌خواهند با برد اسلونی آشیانه‌ای جدید برای پرواز در مرحله حذفی در این گروه بسازند.

ییییییییییییییییی

لاله‌های نارنجی اروپا در یویو 2024، در کنار خروس‌های قاره سبز ، موجی از هیجان را به گروه D این رقابت‌ها تزریق کرده است.

تیم فوتبال فرانسه همانند هلندی‌ها گام اول را آن چندان مقتدر بر نداشتند، ولی روی کاغذ جنگ صعود بین دو تیم فوتبال هلند و فرانسه است.

 

9

تیم فوتبال اوکراین، زیر سایه جنگ با روسیه، نبرد دیگری این بار از جنس فوتبال را در مستطیل سبز فوتبال اروپا تجربه خواهد کرد.

Capture

شیاطین سرخ اروپا این بار با پیراهن بلژیک، مقابل تیم فوتبال اسلوانی شکست را پذیرا شدند.گئورگی هاجی، یکی از چهره‌های شاخص فوتبال رومانی است.

oooooooooooooooooooo

تیم فوتبال پرتغال در این گروه با اتکا به هنرنمایی فوق ستاره خود کریستیانو رونالدو، دنبال کسب جام در یورو 2024 است، پرتغال یک برد چکی در دور اول گروهی داشت و با چِک به دنبال صعود به مرحله حذفی است. پای رونالدو در گام اول به گلزنی باز نشد،  شاید این بازیکن در اندیشه کاشت گل در دروازه ترک‌هاست. 

1403032923072110330338894

دریانوردان اروپا با کاپیتانی کریتیانو رونالدو می‌خواهند در یورو2024، بر ساحل قهرمانی لنگر بیندازند.

 

امشب به وقت تهران از ساعت 19:30 تیم فوتبال آلمان به مصاف مجارستان خواهد رفت.

تیم فوتبال اسکاتلند از ساعت 22:30 به وقت تهران مقابل تیم فوتبال سوئیس صف آرایی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار