جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا - تایلند؛

انتظاری: تیم فوتسال ایران گربه سیاه قدرت‌های فوتسال جهان است

ژاپن، رقیب جدی برای ایران برای کسب جام مسابقات قهرمانی آسیاست

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم فوتسال ایران گربه سیاه قدرت‌های فوتسال جهان است، ژاپن را رقیب جدی برای ایران برای کسب جام مسابقات قهرمانی آسیا برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انتظاری: تیم فوتسال ایران گربه سیاه قدرت‌های فوتسال جهان است

حسن رضائیان - شاگردان وحید شمسایی که با ۶ امتیاز از دو مسابقه، صعود خود از این گروه را قطعی کرده‌اند در آخرین بازی مقابل تیم ملی کویت صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم کویت با ۴ امتیاز در رده دوم گروه D قرار دارد و افغانستان، با یک امتیاز در رده سوم جای گرفته است. بدین ترتیب آبی‌های کویت در این مسابقه به دنبال یک تساوی خواهند بود، تا با ۵ امتیاز صعودشان از این گروه را قطعی کنند.

126231_524

باتوجه به جدول و نتایج عجیبی که در گروه C مسابقات رقم خورد به نظر می‌رسد، تیم ملی ژاپن به‌عنوان تیم دوم از این گروه صعود خواهد کرد و حریف صدرنشین گروه D که به احتمال زیاد تیم ملی کشورمان خواهد بود، قرار می‌گیرد. البته در صورت شکست ایران برابر کویت، شاگردان شمسایی می‌توانند به‌عنوان تیم دوم صعود کنند و تا مرحله فینال از تقابل با سامورایی‌ها معاف باشند.

35

تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مصاف هم می‌روند. 

14

سهراب انتظاری در گفت‌و گو با پانا، در آستانه دیدار دوم تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: «ایران از قدرت‌های فوتسال آسیا و حتی جهان است.»

34

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «تیم فوتسال ایران، گربه سیاه قدرت‌های فوتسال جهان است، تیم‌هایی مانند برزیل که همانند فوتبال آوازه‌ای بلند در فوتسال هم دارند،  مقابل تیم ملی فوتسال ایران با برنامه وارد میدان می‌شوند.»  

13

انتظاری تأکید کرد: «تیم ملی فوتسال با درخشش در میادین بین‌المللی و کسب قهرمانی های متعد در آسیا و نتایج خوب در مسابقات جهانی، اعتبار فوتبال ایران را در دنیا بالا برده است.»  

33

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: «تیم فوتسال افغانستان در تجربه اولین دیدار در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی خوبی مقابل تیم ملی فوتسال ایران به نمایش گذاشت، ولی ایران بیدی نیست که با این نسیم‌ها به لرزه در بیاید.»

12

انتظاری با اشاره به اینکه وحید شمسایی از ستارگان تاریخ فوتسال ایران و جهان است، تصریح کرد: «سوابق ارزشمندی هم در بحث هدایت تیم ملی فوتسال در میادین بین‌المللی دارد و با فوتسال آسیا آشناست.» 

55

کارشناسی فوتبال کشورمان با تأکید براینکه مسیر صعود تیم ملی فوتسال به جام جهانی هموار است، اضافه کرد: «ژاپن، رقیب جدی برای ایران برای کسب جام مسابقات قهرمانی آسیاست.»

126272_505

انتظاری اظهار کرد: «امیدواریم شاهد حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی باشیم و برای فوتسالیست‌های ایران آرزوی موفقیت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار