کاهش سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا با حذف یاران رونالدو

تهران (پانا) - با پیروزی العین برابر النصر، سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا به ۱+۱ کاهش یافت و سهمیه امارات تبدیل به ۲+۱ شد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کاهش سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا با حذف یاران رونالدو

تیم‌های النصر عربستان و العین امارات در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه یاران کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان با شکست در ضربات پنالتی با این مسابقات وداع کردند.

اما این ناکامی یک خبر و بازتاب بد هم برای فوتبال ایران داشت چرا که با توجه به رقابت نزدیک لیگ‌های امارات و ایران برای کسب سهمیه بیشتر در لیگ نخبگان آسیا، اماراتی‌ها با حضور نماینده‌شان در مرحله نیمه‌نهایی صاحب یک سهمیه دیگر شدند که این سهیمه از سبد ایران برداشته می‌شود.

بدین ترتیب با پیروزی العین برابر النصر، سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا به ۱+۱ کاهش یافت و سهمیه امارات تبدیل به ۲+۱ شد. با این اوصاف در سال آتی، تنها یک تیم از ایران جواز حضور مستقیم در لیگ نخبگان را خواهد داشت.

 

کاهش سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا با حذف یاران رونالدو + تصویر

در نخستین بازی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته تیم‌های النصر عربستان و العین امارات به مصاف هم رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه این مسابقه النصر به پیروزی ۴ بر ۳ دست یافت، اما با توجه به برتری یک بر صفر العین در بازی رفت کار برای تعیین تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شد که نماینده امارات با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و صعود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار