کرواسی ۲ مراکش ۱؛ یاران مودریچ در جایگاه سوم جهان ایستادند

تهران (پانا) - تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان دالیچ به پایان رسید تا این تیم به مقام سوم جام جهانی دست پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کرواسی ۲ مراکش ۱؛ یاران مودریچ در جایگاه سوم جهان ایستادند

در دقیقه ۷ این مسابقه، یوسکو گواردیول روی یک ضربه سر در محوطه جریمه مراکش، موفق شد گل زودهنگام مسابقه را به ثمر برساند تا بازی با برتری یک بر صفر کرواسی پیش برود.

یک دقیقه بعد، مراکش به گل تساوی رسید. اشرف داری روی ارسال بازیکن مراکش از سمت راست محوطه جریمه کرواسی، موفق شد گل تساوی بخش بازی‌ را به ثمر برساند.

در دقیقه ۴۲ این مسابقه، میسلاو اورسیچ روی جای‌گیری مناسب خود در محوطه جریمه مراکش، صاحب توپ و موقعیت شد و با یک ضربه فنی دیدنی، موفق شد گل دوم کرواسی را به ثمر برساند.

مراکش تا دقایق پایانی این بازی، تلاش زیادی کرد تا بتواند راهی به دروازه کرواسی پیدا کند اما تلاش این تیم راه به جایی نبرد تا این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک کرواسی به پایان برسد.

ترکیب دو تیم در این بازی به شرح زیر بود:

تیم ملی کرواسی

لیواکوویچ - جوسیپ استانیسیچ، جوسیپ سوتالو، یوشکو گوآردیول، ایوان پریشیچ، لوکا مودریچ، متئو کوواچیچ، لوورو میجر، آندره کراماریچ، میسلاو اورشیچ و مارکو لیوایا.

سرمربی: زلاتکو دالیچ

تیم ملی مغرب

یاسین بونو، جواد الیامیق، اشرف داری، اشرف حکیمی، یحیی عطیه الله، سفیان امرابط، عبدالحمید سبیری، بلال الخنوس، حکیم زیاش، سفیان بوفال و یوسف النصیری.

سرمربی: ولید رکراکی

آمار این بازی به شرح زیر است:

گل

مراکش یک - کرواسی ۲

درصد مالکیت توپ

مراکش: ۴۹ - کرواسی: ۵۱

تعداد شوت

مراکش: ۹ - کرواسی: ۱۲

تعداد شوت در چارچوب

مراکش: ۲ - کرواسی: ۴

تعداد کرنر

مراکش: ۳ - کرواسی: ۶

تعداد پاس

مراکش: ۴۶۹ - کرواسی: ۴۸۸

واکنش دروازه‌بان

مراکش: ۲ - کرواسی: ۱

تکل

مراکش: ۱۰ - کرواسی: ۲۰

کارت زرد

مراکش: ۲ - کرواسی: ۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار