محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا

خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال در هر دولت فقط در حد حرف باقی می‌ماند

وضعیت نایب قهرمان آسیا نباید اینطور باشد؛ پرسپولیس به جای تقویت خود بازیکن اصلی از دست می‌دهد

تهران ‌(پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است ریشه مشکلات این تیم در از دست رفتن ستاره‌ها فوتبال دولتی است.

کد مطلب: ۱۲۰۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال در هر دولت  فقط در حد حرف  باقی  می‌ماند

محمد پنجعلی در گفت وگو با پانا درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: « جدایی برخی از بازیکنان باتجربه و کلیدی بدون شک جبران ناپذیر است و امیدوارم شرایط طوری نشود که بدنه اصلی تیم متضرر شود و پرسپولیس بازیکنان اصلی خود را از دست بدهد؛ هر چند که شرایط موجود نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به لحاظ مالی در شرایط سختی قرار گرفته و حمایتی که از یک تیم قهرمان باید صورت بگیرد، نمی‌گیرد و نتیجه همین عدم حمایت‌ها جدایی بازیکنان کلیدی از پرسپولیس است. »

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: « این اتفاقات در شرایطی برای باشگاه پرسپولیس در حال رقم خوردن است که این تیم در آستانه بازی‌های آسیایی است و همه حریفان در شرایط فعلی به دنبال تقویت تیم خود هستند اما ما در حال از دست دادن بازیکنان کلیدی خودمان هستیم و این آرامش تیم را بهم می‌زند. »

وی اظهار کرد: « این مسائل نشات گرفته از فوتبال دولتی است که متاسفانه طبعات خاص خودش را هم دارد، سال‌هاست که بحث خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود اما هر بار به در بسته می‌خورد و با عوض شدن دولت‌ها اتفاق خاصی هم نمی‌افتد چرا که همیشه در حد حرف باقی می‌ماند. »

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: « پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمانی لیگ را به دست آورده و نایب‌قهرمان آسیاست؛ این تیم الان نباید چنین وضعیتی داشته باشد و باید به لحاظ مالی باشگاه به قدری تامین باشد که خواسته‌های کادر فنی تمام و کمال اجرا شود نه اینکه مهره‌های اصلی هم از تیم جدا شوند‌. »

پنجعلی تاکید کرد: « یک باشگاه حرفه‌ای نمی‌تواند دست خالی و بدون پول اداره شود. عدم حضور بازیکنان حرفه‌ای هم به بدنه تیم ضربه می‌زند. وزارت ورزش نباید تیم‌داری کند بلکه آنها باید سیاست‌ها را وضع کنند و نقش حمایتی داشته باشند. در هر دوره صحبت از خصوصی‌سازی سرخابی‌ها می‌شود اما در هر دوره که دولت به پایان می‌رسد این کار انجام نشده است. »

وی گفت: « ما اگر می‌خواهیم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را حفظ کنیم باید این دو تیم را به مردم واگذار کنیم تا شرایط سرمایه‌گذاری برای این دو تیم فراهم شود. نباید باشگاه پرسپولیس با چنین سابقه درخشانی الان چنین وضعیتی داشته باشد و همه این اتفاقات به خاطر دولتی بودن این دو تیم است که منابع محدودی در اختیار دارند و در نهایت باعث می‌شود بازیکنان را یکی پس از دیگری از دست بدهند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار