محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس نیازی به امتیازهای کمیته انضباطی ندارد؛ ما در زمین حق‌مان را می‌گیریم

ذوب‌آهن حریف ساده‌ای برای پرسپولیس نیست

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان پرسپولیس در زمین به حق خود می‌رسند نه باامتیاز محرومیت یک تیم دیگر‌.

کد مطلب: ۱۲۴۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس نیازی به امتیازهای کمیته انضباطی  ندارد؛ ما در زمین حق‌مان را می‌گیریم

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا، درباره وضعیت پرسپولیس و بازی امروز تیم برابر ذوب‌آهن گفت: «بازی با ذوب‌آهن شرایط خاص خودش را دارد و هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند؛ پرسپولیس در جام حذفی پیروز شده و در این بازی با روحیه به میدان خواهد آمد. بازی با ذوب‌آهن، راحت نیست. مطمئناً ذوب‌آهن تیم خوبی است. این تیم بسته بازی می‌کند تا بتواند یک امتیاز بگیرد ولی پرسپولیس نباید امتیاز راحت از دست بدهد؛ تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس نیز فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد.»

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اظهار کرد: «متاسفانه به خاطر پرونده کالدرون و بدهی که تیم داشت؛ پرسپولیس برای جذب دو بازیکن تاجیکستان به مشکل خورد اما خوشبختانه با پرداخت بدهی پنجره نقل و انتقالات باز شد و حالا می‌تواند این دو بازیکن را به خدمت بگیرد؛ البته شناختی از این دو بازیکن ندارم اما به طور حتم کادر فنی پرسپولیس دو بازیکن خوب و کارآمد را جذب کرده‌اند.»

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رای تیم گل‌گهر و اضافه شدن امتیاز به سه رقیب پرسپولیس اظهار کرد: «پرسپولیس به این جور امتیازها نیاز دارد و اگر به تیم ما از این امتیازها ندهیم خوشحال‌تر می‌شویم. تیم ما در زمین امتیاز می‌گیرد و به این امتیازها نیاز نداریم. در گذشته هم برخی محرومیت‌ها به ناحق برای پرسپولیس اتفاق افتاد اما با همه این مشکلات در میدان نتیجه می‌گرفتیم. من دلم می‌خواهد تیمی در میدان قهرمان شود که این امتیازها در امتیازات نهایی‌اش نباشد. بازیکنان پرسپولیس هم در زمین حق خود را می‌گیرند.»

وی در مورد شانس قهرمان شدن دوباره پرسپولیس در لیگ امسال اظهار کرد: «پرسپولیس وضعیت بهتری پیدا کرده و رو به جلو است؛ کیفیت بازیکنان روز به روز در حال افزایش است و اگر در مسابقه نتیجه نگیرند به مسائل غیرحرفه‌ای ارتباط دارد؛ اگر بچه‌ها خودشان باشند و مسائل این چنینی جلوی راه ما قرار نگیرد قطعا قهرمانیم.»

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود رضا درویش گزینه نهایی مدیریت این باشگاه است، عنوان کرد: «اجازه بدهید تا وقتی چیزی قطعی نشده، درباره افراد صحبت نکنیم. باید مدیرعامل جدید و هر چه سریعتر مشخص شود و هرکسی که می‌تواند به تیم کمک کند تا آرامش به پرسپولیس برگردد. مدیرعامل بعدی کار خیلی سختی در پیش دارد و باید در این وضعیت تیم را از لحاظ مالی پشتیبانی کند. مدیریت در پرسپولیس کار خیلی است و امیدوارم هر چه سریعتر باشگاه از بلاتکلیفی دربیاید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار