امام جمعه همدان:

رفتار و کردار آیت‌الله طه‌محمدی، درسی برای حاضران در عرصه سیاست است

همدان (پانا) - امام جمعه همدان گفت رفتار و کردار آیت‌الله طه‌محمدی، درسی است برای کسانی که در عرصه سیاسی حضور دارند.

کد مطلب: ۱۴۸۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رفتار و کردار آیت‌الله طه‌محمدی، درسی برای حاضران در عرصه سیاست است

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در مراسم تشییع پیکر نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: در ایام انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری، اخلاق بزرگوارانه‌ای از آیت‌الله طه‌محمدی دیدم که این درسی است برای کسانی که در عرصه سیاست و مسئولیت هستند که اخلاق‌محوری و کار برای خدا الگوی آن‌ها باشد.

وی با اشاره به این‌که اخلاق‌مداری ایشان از مسائل قابل توجه است، گفت: ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، جزو کاندیداها بود اما به من و آیت‌الله موسوی‌اصفهانی رای داد و در همه امور پس از استعفا، صادقانه همه تجربیات خود را برای موفقیت بنده در اختیارم گذاشت.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: ایشان در طول ۱۴ سالی که به عنوان امام جمعه در همدان حضور داشت، فعالیت‌های اجتماعی، علمی و حضور در یادواره‌ها و منبر‌ها را داشته و از سال ۱۳۴۲ در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشت و نقش عمده‌ای در گسترش حوزه‌های علمیه داشت و حضور مردم همدان در این مراسم، نشان‌دهنده قدردانی از این شخصیت برجسته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه‌ داد: آیت‌الله طه‌‌محمدی همیشه در عرصه مبارزه و تبلیغ فرهنگی حضور داشت و برای تبلیغ فرهنگی اسلام و ترویج آن زحمات زیادی کشید و از دیگر ویژگی‌های ایشان، اخلاق‌مداری و توجه به حفظ وحدت جامعه در مسیر تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب بود.

وی گفت: در همه‌ مراحل انتخابات پیش روی ریاست جمهوری باید به این روش و منش اخلاق‌مدارانه متعهد باشیم و برای پیشرفت نظام اسلامی در استان تلاش کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا عندلیبی‌شفا

نویسنده : زهرا عندلیبی شفا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار