داور بخش خیابانی جشنواره فرهنگی هنری امید فردا:

نسل آینده‌ هنر کشور از مدارس تربیت می‌شوند

همدان (پانا) - داور بخش خیابانی جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در اولین روز داوری آثار دانش‌آموزان، در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: نسل آینده‌ هنر و علاقه‌مندان به هنر کشور از مدارس تربیت می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۹۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نسل آینده‌ هنر کشور از مدارس تربیت می‌شوند

 

مرتضی اسدی مرام گفت: از جشنواره‌های متعددی که به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر شرکت کردم می‌توان به جشنواره بین المللی فجر، خیابانی مریوان، تئاتر عروسکی، ملی ایثار، ملی مقاومت و... اشاره کرد.

وی بیان کرد: نسل آینده‌ هنر و علاقه‌مندان به هنر کشور از مدارس تربیت می‌شوند؛ اگر در مدارس بتوانیم دانش‌آموزان را درست تشویق کنیم، استعدادهایشان را شناسایی کنیم و در مسیر استعدادهایشان آنها را راهنمایی کنیم؛ در آینده موفقیت بیشتری خواهند داشت و برای جامعه و خودشان موثر‌تر خواهند بود.

وی ادامه داد: در زمینه تئاتر و هنرهای نمایشی، اگر بتوانیم استعداد علاقه‌مندان را شناسایی، شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم و آن‌ها را در مسیر درست هدایت کنیم؛ قطعا در آینده هم هنرمندان شاخص، مؤثر، حرفه‌ای و مخاطبان جدی‌ تئاتر را خواهیم داشت.

داور بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در آخر گفت: تئاتر می‌تواند در اجتماعی شدن دانش‌آموزان، تجربه کار جمعی پیدا کردن و توانایی بروز احساسات مؤثر باشد. این‌ موارد می‌تواند در پیشرفتشان کمک کند. همچنین رقابت دانش‌آموزان را تشویق می‌کند که در این جشنواره شرکت کنند و مهارت بیشتری کسب کنند.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: شیما ویس‌مرادی

 

نویسنده : شیما ویس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار