مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

هرمزگان پیش‌ران توزیع بین رشته‌ای دانش‌آموزان است

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک بازگشایی مدارس به مدیران شهرستان بندرخمیر گفت: توزیع عادلانه با توجه به تیپ شخصیتی و علاقه و توانمندی دانش‌آموزان بین رشته‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهید، هرمزگان پیش‌ران در این زمینه است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان پیش‌ران توزیع بین رشته‌ای دانش‌آموزان است

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه جلسه شورای اداری آموزش و پرورش که در بندرخمیر برگزار شد با اشاره به کسب رتبه یک کنکور کشور در گروه تجربی توسط دانشآموز هرمزگانی، عنوان کرد: کسب رتبه یک کنکور تجربی توسط دانش‌آموز ما در استان هرمزگان می‌تواند نقطه عطف تحول علمی در آموزش و پرورش استان باشد.

وی مسئولیت رشد و پیشرفت دانشآموزان یا دلیل افت را  در سیستم آموزش و پرورش جستجو کرد و افزود: باید با مسئولیتپذیر بودن، بستر شکوفایی دانشآموزان را فراهم کنیم.

قویدل در بخش دوم خواهان نظارت مستمر مدیران بر فرآیند آموزش و پرورش دانشآموزان شد و خاطرنشان کرد: تمام بسترها و نظارتها با مسئولیتپذیری و جدیت انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: سختافزارها و امکانات رفاهی برای مدارس بسیار لازم است اما نباید فرایند تعلیم تربیت متوقف بر تامین تمام تجهیزات باشد و باید هم و غم مدیران و فرهنگیان بر خدمترسانی و تعلیم و تربیت دانشآموزان باشد .

هرمزگان در اکثر حوزههای پروژه مهر صدرنشین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت‌: با توجه به تاکید استاندار هرمزگان و حمایت فرمانداران  و بخشداران و دهیاران وتلاش مدیران مدارس در خیلی از شاخص های پروژه مهر در کشور صدرنشین هستیم.

وی خواهان انضباط شخصی نظم تیمی در تمام حوزههای آموزشی ‌پرورشی شد و افزود: نظم و انضباط اداری و شخصی شاخصه موفقیت مجموعه خواهد بود.

وی با آرزوی سلامتی و موفقیت مدیران مدارس، خواهان رشد و تحول تمام ساحتی دانشآموزان در ابعاد تربیتی، پرورشی و آموزشی شد و تاکید کرد: یکی از شیرینترین مشاغل دنیا را حرفه معلمی است که مادر تمامی حرف و مشاغل است، و همه شغلها از کانال آموزش و پرورش عبور میکنند.

 

خبرنگار : دانش‌آموز اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار