مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد:

آغاز به کار جشنواره جابرابن حیان در ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان(پانا)-با حضور احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، جشنواره جابر ابن حیان در ناحیه یک بندرعباس افتتاح و آغار به کار کرد.

کد مطلب: ۹۰۰۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار جشنواره جابرابن حیان در ناحیه یک بندرعباس

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، معاون آموزش ابتدایی این مدیریت ، مدیران و مربیان مدارس که در این جشنواره شرکت نموده اند گفت: طرح جابرابن حیان، یک طرح اثر گزاراست و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ؛ ما باید در حوزه دبستان کار کنیم و به گونه ای تربیت کنیم که پایه و اساس تربیتی شکل بگیرد، چرا که این دانش آموزان آینده سازان مملکت و منشا خیر و برکت برای این سرزمین هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس هم در تشریح فعالیتهای جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با حضور هزار و 80 دانش آموز در گروه های سه نفره با 360 اثر از 138 مدرسه شهری منتخب ناحیه یک بندرعباس و با موضوعات متعدد از قبیل؛ طراحی ساخت ، آزمایش ، نمایش علمی و طبقه بندی، با هدف شناخت استعدادهای دانش آموزان آغاز به کار نموده است.

وی افزود: آثار دانش آموزان به مدت 6 روز داوری و طرح های منتخب پس از اتمام داوری، طبق سهمیه استانی 11 طرح برتر به مرحله استانی ارسال خواهد شد و اختتامیه این جشنواره هم در روز پنجشنبه با تجلیل از کلیه دانش آموزان و تقدیر ویژه از طرح های برتر در سالن گرمساری این ناحیه برگزار خواهد شد.

بهرامی هدف از برگزاری این جشنواره ها را علاوه بر شناخت استعدادها، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری در دانش آموزان دانست و اظهار داشت: طرح جابر ابن حیان که هر ساله در سراسر کشوردر مراحل مختلف برگزار میشود، فرصتی برای تجلی آموخته ها و توانمندی های دانش آموزان در دوره ابتدائی است و دانش آموزان در کنار مدیران و مربیانشان دست آوردهای علمی و پژوهشی خود را که نتیجه ماهها تلاش و تحقیق و مطالعه است را به نمایش می گذارند.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونت آموزش ابتدایی این ناحیه و کارشناسان و مدیران حوزه این معاونت در بازدید از طرح ها و روند برپایی این جشنواره با دانش آموزان گفتگو نموده و از تلاشها و زحمات آنان هم تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار