مجمع اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی هرمزگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند؛

در انتظار خونخواهی میهمان عزیزمان هستیم

هرمزگان (پانا) - مجمع اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان در پی شهادت مظلومانه مجاهد نستوه، شهید اسماعیل هنیه در حادثه تروریستی تهران و در محکومیت این جنایت، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
در انتظار خونخواهی میهمان عزیزمان هستیم

متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت، آرزوی مردان خداست و آنان پاداشی جز این نمی‌خواهند. رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه و بزدلانه دیگر زد و دلاورمردی از جبهه مقاومت اسلامی، شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند ولی قصابان اسرائیل بدانند با این جنایت‌های وحشیانه، فقط نابودی خویش را تسریع می‌بخشند.

شهید اسماعیل هنیه، تمام عمر با برکت خود را صَرف مبارزه شرافتمندانه با دشمن صهیونیستی کرده بود و در این راه از تقدیم جان فرزندان و نزدیکانش نیز دریغ نکرد و در آخر به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود، رسید.

مجمع اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی هرمزگان ضمن محکومیت این جنایت، قطعا همصدا با ملت شریف ایران، خواهان انتقامی سخت و پشیمان‌کننده در جهت خونخواهی میهمان عزیزمان خواهد بود.

سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار