نماینده فرماندار و بخشدار شهرستان محلات:

انتخابات یکی از مؤثرترین نماد‌های مردم سالاری دینی است

مرکزی (پانا)-نماینده فرماندار و بخشدار شهرستان محلات در گفت‌و‌گو با پانا گفت: در کشور عزیزمان ایران، انتخابات به عنوان یکی از مؤثرترین نماد‌های مردم سالاری دینی است.

کد مطلب: ۱۴۸۴۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات یکی از مؤثرترین نماد‌های مردم سالاری دینی است

احمدرضا کرمی نماینده فرماندار/بخشدار شهرستان محلات به عنوان مسئول یکی از حوزه‌های انتخابات در خصوص حضور مردم و مشارکت در انتخابات و تاثیر حضور مردم در به هم ریختگی اتاق فکر دشمن گفت :«در کشور عزیزمان ایران، انتخابات به عنوان یکی از مؤثرترین نماد‌های مردم سالاری دینی است. از این جهت مقام معظم رهبری،روزیکه مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند را،روز شور و نشاط می‌دانند،چرا که سرنوشت خودشان را در حکمرانی کشور به دست خود تأیین می‌کنند.»

وی افزود:«قطعا هر‌چه این حضور پرشورتر و پر‌رنگتر باشد انسجام، وحدت و اتحاد ملی بهتر شکل می‌گیرد و همچنین قدرتمند بودن کشور در مقابل کشور‌های معاند به نمایش گذاشته می‌شود». 

کرمی ادامه داد:«خوشبختانه در حوزه‌ای که من مسئول هستم از آغازین ساعات شروع رای گیری حضور مردم بسیار خوب و پررنگ بوده است.» 

ایشان با اشاره به این که نکته حائز اهمیت این است که حضور رای اولی ها و حضور خانوادگی افراد در حوزه‌ها و پای صندوق‌های رای به چشم می‌خورد افزود:«امید است در این ساعات باقی‌مانده جهت رای گیری که مدت زیادی هم باقی نمانده است، مردم با حضور حداکثری خود باعث سربلندی و سرافرازی کشور و انقلاب اسلامی شوند.»

خبرنگار : دانش آموزان: زهرا رحیمی، زهرا انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار