نمایشگاه معرفی مشاغل همزمان با هفته مشاغل در شهر اراک

گزارش ویدئویی خبرنگار پانا از نمایشگاه معرفی مشاغل در اراک

اراک (پانا) - همزمان با آغاز هفته مشاغل در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در شهر اراک نمایشگاه معرفی مشاغل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان آغاز به کار کرد که در این نمایشگاه ۳۴ هنرستان ۷۰ غرفه را اداره کرده و به دانش‌آموزان نیز در هنگام بازدید مشاوره تحصیلی می‌دهند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
گزارش ویدئویی خبرنگار پانا از نمایشگاه معرفی مشاغل در اراک

علی عقیلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار پانا اعلام کرد: نمایشگاه معرفی مشاغل،به مناسبت هفته‌ی مشاغل که هفته‌ اول اردیبهشت ماه است در حال برگزاری است، در این نمایشگاه ۷۰ غرفه به هنرستان ها تعلق گرفته که ۳۵ هنرستان در برگزاری این غرفه ها دخیل هستند که به معرفی ۳۴ رشته‌ی هنرستانی می‌پردازند.

وی افزود: در حاشیه‌ی این نمایشگاه،مشاوره‌های تحصیلی را داریم و هنگامی که دانش آموزان پایه‌های نهم برای بازید از غرفه های نمایشگاه تشریف می آورند،مشاوره‌های تحصیلی را به این بزرگواران خواهند داد.

این نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی در حال برگزاری است،که صبح ها در اختیار دانش آموزان و بعدازظهرها بازدید برای عموم آزاد است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار