دنیامالی: ساخت استادیوم جدید را پیگیری می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا ساخت ورزشگاه جدید در تهران توسط دولت جدید عملی خواهد شد، توضیح داد: ساخت استادیوم جدید را پیگیری می‌کنیم و قرار شد من یک گزارشی را با توجه به اقداماتی که تا الان انجام شده است در دولت ارائه کنم.

کد مطلب: ۱۵۰۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دنیامالی: ساخت استادیوم جدید را پیگیری می‌کنیم

‌احمد دنیامالی در پایان مراسم اختتامیه لیگ دوومیدانی اظهار کرد: در آینده شاهد رویدادهای زیادی در دوومیدانی خواهیم بود و آن چیزی که من با رئیس محترم فدراسیون، آقای حدادی، صحبت کردیم، برای ورزش ایران مهم‌ترین رشته شاید به عنوان یک رشته پایه دوومیدانی باشد. فدراسیون باید تلاش کند از طریق برگزاری مسابقات مختلف مخاطب بیشتری برای خود دست‌وپا کند و از اهالی رسانه و خصوصا صداوسیما درخواست دارم که به ما کمک کنند تا این رشته بیشتر دیده شود.

او ادامه داد: دوومیدانی رشته پر مدالی است و ۱۶۴ مدال در مسابقات جهانی، المپیک و بازی‌های آسیایی دارد. برنامه‌های ما در قالب یک برنامه چهار و هشت ساله است. بازی‌های آسیایی ژاپن را داریم که رئیس محترم فدراسیون قول داده‌اند مدال بگیریم و حتی در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس نیز شرایط خوبی خواهیم داشت. کمک خواهم کرد تا فضای این پیست هم در ورزشگاه آفتاب استاندارد شود تا یک کمپ مجهز برای ورزشکاران خود فراهم کنیم و در همه رشته‌ها موفق ظاهر شویم. حتی کمک می‌کنیم در صورت نیاز مربی خارجی هم بیاورند.

وزیر ورزش و جوانان ایران در پاسخ به این سوال که آیا دو بخش جوانان و ورزش از هم جدا می‌شوند، توضیح داد: من مسئول دو بخش هستم و مجلس محترم تصمیم بگیرد جوانان مستقل شود ما استقبال می‌کنیم اما تا زمانی که این اتفاق بیفتد ما برای مسکن جوانان و در همه بخش‌ها تلاش می‌کنیم شرایط مطلوبی فراهم کنیم.

دنیامالی در پاسخ به این سوال که آیا ساخت ورزشگاه جدید در تهران توسط دولت جدید عملی خواهد شد، توضیح داد: ساخت استادیوم جدید را پیگیری می‌کنیم و قرار شد من یک گزارشی را با توجه به اقداماتی که تا الان انجام شده است در دولت ارائه کنم. برای من مهم است این کاری را که شروع شده است به نتیجه برسانیم اما لازم است که گزارش‌های کامل را داشته باشیم و امیدوارم دولت محترم با ادامه کار موافقت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار