توضیحات رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره مطرح شدن نام چند داور در پرونده فساد

تهران (پانا) - رئیس کمیته انضباطی درباره طرح شایعات منتشر شده درباره برخی داوران توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره مطرح شدن نام چند داور در پرونده فساد

رامین امید باراندوزی با بیان اینکه محمدباقر پورباقر در هفته نخست این رقابت‌ها داور چهارم یکی از این دیدارهاست افزود: این داور اهل شهرستان میاندوآب در دیدار بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

وی گفت: "سعاد وفاپیشه" و "محمدباقر پورباقر" به عنوان داور و "رامین بابایی" و "حمیدرضا کنعانی" به عنوان کمک داور از آذربایجان‌غربی در مسابقه‌های این فصل لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران آذربایجان‌غربی افزود: افزایش حق‌الزحمه داوران و ناظران اتفاق خوبی است که با حضور مجدد "فریدون اصفهانیان" به عنوان سرپرست کمیته داوران فوتبال کشور روی داده و با همکاری و تعامل دپارتمان و کمیته داوران، شاهد روزهای خوبی برای جامعه داوری کشور خواهیم بود.

باراندوزی گفت: برگزاری جلسه کمیته داوران فوتبال کشور در این شرایط و محدودیت داوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آنالیز داوران برای معرفی به عنوان کاندیدای داور بین‌المللی در فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان، تشکیل و تکمیل بخش‌های زیرکمیته در این روزهای کرونایی نشان از انگیزه و همت بالای کمیته و دپارتمان بر فعالیت خوب برای داوران در سطح کشور دارد و واگذاری قضاوت بازی‌ها به داوران جوان نیز از جمله اتفاقاتی است که به نفع جامعه داوری رخ داده است.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های مختلف داوری فوتبال و فوتسال به صورت وبینار کاری بزرگ و یک موفقیت از سوی کمیته داوران بود و داوران شاهد تغییرات نوین در اصول آموزشی بودند که در همین راستا کمیته‌های داوران استان‌ها نیز باید برنامه‌ریزی اصولی را در این زمینه انجام دهد تا داوران بتوانند در سطوح بالای دانش داوری قرار بگیرند.

"حسین نیرویار" دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی هم‌اکنون عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران است؛ داوران آذربایجان‌غربی در سال‌های گذشته همواره جزو لیست داوران لیگ برتر فوتبال بوده‌اند.

سازمان لیگ فوتبال زمان شروع مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ را ۱۶ آبان اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار