کلاس‌های درس مدارس این استان‌ها فردا در شاد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - به دنبال تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت دانش‌آموزان، کلاس‌های درس مدارس برخی از استان‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۱۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های درس مدارس این استان‌ها فردا در شاد برگزار می‌شود

گیلان

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه‌شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

قم

با توجه به اطلاعیه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم؛ تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در تاریخ هشتم اسفندماه بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

قزوین 

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان قزوین، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود. فعالیت مابقی مراکز آموزشی استان قزوین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مرکزی 

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد، به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز، فردا سه‌شنبه ۸ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

چهارمحال و بختیاری 

با توجه به برودت هوا و احتمال لغزندگی معابر، فعالیت‌ آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

کردستان 

آموزش و پرورش استان کردستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به برودت هوا در سطح استان کردستان،‌ به اطلاع دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء گرامی می‌رساند که با موافقت فرمانداران شهرستان های سنندج، دیواندره، سقز، بانه، مریوان، سروآباد، بیجار، دهگلان و کامیاران فردا سه‌شنبه ٨ اسفندماه فعالیت مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

لرستان 

مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا فردا سه شنبه هشتم اسفند مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد، دورود، دلفان، سلسله و بخش‌های کاکاوند، اشترینان، زاغه، بیرانوند، شول‌آباد و سیلاخور تعطیل و به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

پازوکی افزود: فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش‌های ذکر شده با تأخیر و ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

اصفهان 

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد، با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه‌شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

 مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

تهران

فردا هشتم اسفندماه مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس، دماوند، رودهن در نوبت صبح و عصر و در ملارد و شهریار در نوبت صبح غیرحضوری شد. 

کرمانشاه 

استانداری کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به برودت هوا، فردا( سه شنبه) تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه نوبت صبح سطح استان کرمانشاه، به استثنای شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بخش گواور شهرستان گیلانغرب هم شامل این تاخیر دو ساعته می‌شود.

همدان

براساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، باتوجه به بارش برف، یخبندان و سرمای شدید، آموزش در مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه سراسر استان همدان فردا -سه شنبه ۸ اسفند- در نوبت صبح به صورت مجازی است و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز سه‌شنبه ۸ اسفند تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار