مدیر اداره آموزش و پرورش قائمشهر:

پرسش و تلاش برای یافتن پاسخ مهمترین روش کسب علم است

قائمشهر (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر، یکی از مهمترین راه‌های کسب علم را پرسش و تلاش برای یافتن پاسخ آن برشمرد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پرسش و تلاش برای یافتن پاسخ مهمترین روش کسب علم است

جعفر عموزاده در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر مسابقات فرهنگی و هنری دوره ابتدایی گفت:شما دانش آموزان، سرمایه ای برای خانواده هایتان، آموزش و پرورش و همچنین کشور عزیزمان ایران هستید؛ شما در میان ویژگی های منحصر به فردتان، چند ویژگی بارز دارید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

عموزاده عنوان کرد: سخت کوش بودن یکی از ویژگی های بارز شما است که در مسیر رسیدن به موفقیت و کسب رتبه های برتر نقش بسیاری دارد. این ویژگی به معنای آن است که شما تنها برای کسب جایزه تلاش نمی کنید بلکه نیروی درونی در این مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت، به تلاش کردن وا می دارد.

وی افزود: بنابراین سخت کوش بودن در کنار ویژگی رهبری و انگیزه درونی، در مسیر کسب رتبه برتر در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و هنری، کمک بسیاری می کند. شما نیز با به کار گیری هنر و مهارت خودتان می توانید دیگران را در این مسیر قرار دهید.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر بیان کرد: اکنون نام شما به عنوان یک دانش آموز رتبه برتر اعلام می شود و شما به عنوان یک انسان شاخص شناخته می شوید. شما دانش آموزان وظیفه دارید که از این عنوان محافظت کنید. اینکه اکنون شما در این مکان حضور دارید نشان دهنده این است که بهره هوشی بسیار بالایی دارید و مطمئنا می توانید رتبه های بالاتری را نیز کسب کنید.

عموزاده در پایان صحبت خود، ضمن تشویق دانش آموزان به کسب علم گفت: پرسش و تلاش برای یافتن پاسخ، مهمترین راه کسب علم است. یقینا کسب علم، وفادار بودن و همچنین احترام گذاشتن به دیگران، چه در زمینه درسی و چه در زمینه های دیگر شما را به اهدافتان نزدیک تر می کند. امیدوارم در هر مسیری که قدم بر می دارید با استفاده درست از توانایی هایتان، به موفقیت برسید.

خبرنگار : نیلوفر کاکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار