نشست مشترک سازمان‌های دانش‌آموزی بوشهر و لرستان

خرم‌آباد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر با سفر به لرستان با مدیر و شورای معاونان سازمان دانش‌آموزی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

در این دیدار که روز پنج‌شنبه (۱۷ خرداد) برگزار شد، خداکرم نوروزی، مدیر سازمان دانش‌آموزی بوشهر ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان لرستان اظهار کرد: تعامل و تبادل نظر با سایر استان‌ها در زمینه فعالیت‌های دانش‌آموزی، زمینه‌ساز ارتقای سطح برنامه‌ها و خدمات ارائه‌شده به دانش‌آموزان خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان لرستان در حوزه دانش‌آموزی گفت: امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم شاهد اجرای برنامه‌های موثری در این زمینه باشیم.

محسن امیری‌خواه، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان نیز در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان اظهار کرد: استان لرستان علی‌رغم وجود برخی محرومیت‌ها از دانش‌آموزان بااستعداد و خلاق برخوردار است که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی افتخارات زیادی کسب کرده‌اند.

وی آمادگی این سازمان برای همکاری با سایر استان‌ها در زمینه اجرای برنامه‌های دانش‌آموزی را اعلام کرد و گفت: امیدوارم با تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانیم گام‌های موثری در جهت ارتقای سطح فعالیت‌های دانش‌آموزی برداریم.

در این دیدار، طرفین درخصوص برنامه‌های مشترک و راه‌های همکاری بیشتر بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار