در بیانیه دانش‌آموزخبرنگاران پانا لرستان اعلام شد:

شهادت خادمان ملت؛ فانوس راه پیشرفت و عدالت

لرستان (پانا) - دانش‌آموزخبرنگاران پانا در پی شهادت رئیس‌جمهوری و دیگر همراهان با قلبی سرشار از ایمان و امید، بیانیه‌ای صادر کردند که در آن ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار بر تعهد خود به ادامه راه شهدا و تلاش برای پیشرفت کشور تاکید می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شهادت خادمان ملت؛ فانوس راه پیشرفت و عدالت

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ»

در سایه‌سار عنایات الهی و با قلبی سرشار از ایمان و امید، ما جمعی از دانش‌آموزان خبرنگار پانا با لبیک به ندای وجدان بیدار انسانی و دینی خود این بیانیه را به مناسبت شهادت فرزندان غیور و خادمان صدیق ملت که جان خویش را در طَبق اخلاص نهاده و در راه عزت و امنیت این سرزمین از جان گذشتند، صادر می‌کنیم.

ما دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار، اعلام می‌داریم که راه شهدا، راهی است که با خون پاکشان مشعل‌دار آزادی، عدالت و پیشرفت کشور بوده و همواره خواهد بود.

این شهادت‌ها، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های بی‌شماری است که در طول تاریخ برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی این سرزمین صورت گرفته است. ما این حماسه‌ها را گرامی می‌داریم و بر خود می‌بالیم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که فرزندانش با جانفشانی، حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای انسانی و اسلامی هستند.

ما متعهد می‌شویم که با تلاش مضاعف در عرصه‌های علمی و فرهنگی، یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی داشته و در راه اعتلای نام ایران و اسلام، قدم‌های استوار برداریم و ان‌شاء‌الله با الهام از روحیه جهادی و ایثارگری شهدا در مسیر تعالی و پیشرفت کشورمان همچون ستارگانی درخشان، هدایتگر و راهنما باشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

نویسنده : محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار