فاطمه یوسفی*

جریان مقاومت همچنان زنده و پایدار است

قم (پانا) - جریان مقاومت علیرغم ترور شخصیت‌های مبارز آن همچنان زنده و پایدار و شکست ناپذیر است و همواره لرزه بر اندام استکبار جهانی می اندازد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جریان مقاومت همچنان زنده و پایدار است

سالیان سال است که شمرو خولی واقعه عاشورا به قعر جهنم فرستاده شدند و انتقام از جنایات وحشیانه آنان در کربلا، گرفته شد اما هنوز هم شمرها و خولی‌های وحشی تری از نسل آنان  برجا مانده است.

کسانی که خون مردم مظلوم و بی گناه را می‌ریزند و پا در حریم خانه هایشان می گذارند تا  آنها را به سلطه خود در آورند. کودک کش هایی که معتقد به هیچ دین و مذهبی نیستند و بسان تشنگانی هستند که با مکیدن خون مظلومان و ستم دیدگان سیراب میشوند.

سال هاست که ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس بر بیت المقدس سایه افکنده و حریم حرمت حرم را با بوی خون شهیدان عطر آگین کرده است. روزگاری ست که سینه فلسطین را شکافتند و به قلب آن نفوذ کردند تا همه جا را زیر سلطه خود در بیاورند.

حالا دیگر وقت تشدید مبارزه بی امان با این غده سرطانی فرا رسیده است. امروزه بعد از هزار و چهارصد سال پیروان مکتب ثارالله به تاسی از سیدالشهدا(ع) که زیر بار بیعت با یزید نرفت، همین باور را فریاد میزنند و سر در برابر ظالمان خون آشام خم نمی کنند.

یاد می کنیم ازعملیات کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که بعد از یک دوره خویشتن داری با اجرای عملیات «وعده صادق ۲» اهداف مهمی را در سرزمین های اشغالی به آتش کشید.

در واقع وعده صادق مقدمه آن چیزی بود که برای تلافی جنایت های رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله، دکتر اسماعیل هنیه، سرتیپ پاسدار شهید عباس نیلفروشان، یحیی سنوار رهبر حماس و مردم مظلوم غزه و لبنان به حقیقت پیوست.

 اکنون به انتقام خون کودکان، کودک کشان می‌میرند و ان شاءالله خیلی زود مظلومان از زیر سلطه شیاطین غاصب بیرون می آیند زیرا بر این باوریم که جریان مقاومت، همواره زنده و پویا و شکست ناپذیر است.

ما در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی محکم و استوار می ایستیم و از برادران و خواهران خود در غزه و لبنان که مورد هجوم ناجوانمردانه این دیو پلید شدند، دفاع می‌کنیم و از هر طریقی که میسور است، آنان را یاری می نماییم.

«نصر من الله و فتح قریب و بشرالصابرین»

خبرنگار پانا

نویسنده : فاطمه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار