افتتاح طرح توسعه مدرسه شهید مفتح روستای صرم قم

قم (پانا) - طرح توسعه سه‌کلاسه مدرسه شهید مفتح روستای صرم شهرستان کهک استان قم با حضور خیرین و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح توسعه مدرسه شهید مفتح روستای صرم قم

احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: خوشبختانه سرانه فضای آموزشی در کهک و روستاهای اطراف آن نزدیک به استاندارد ملی است اگرچه همچنان خُرده‌نیازهایی وجود دارد.

وی افزود: هر چند در سال‌های اخیر با توجه به افزایش اعتبارات و کمک‌های خیرین عالیقدر، امیدواری‌های ویژه‌ای برای افزایش سرانه مدارس ایجاد شده اما متاسفانه سرانه فضاهای آموزشی استان قم به‌طور کلی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با بیان این که در کنار سه کلاس درس جدید مدرسه شهید مفتح روستای صرم، یک اتاق اداری نیز به فضای احداثی این مدرسه افزوده شده است، گفت: با کمک آموزش و پرورش، فضای قدیمی این مدرسه نیز در این پروژه، بهسازی و شاداب‌سازی شد.

اجتهادی ابراز امیدواری کرد که با همراهی و حضور در صحنه خیرین مدرسه‌ساز استان و همچنین مُبلّغ بودن این عزیزان برای امر خیر مدرسه‌سازی، جهاد نوسازی مدارس استان شتاب بیشتری بگیرد.

وی از مدیریت استان و همچنین نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواست تا با پیگیری خود، زمینه برای اختصاص ردیفی مجزا جهت توسعه فضاهای آموزشی استان قم در بودجه سال 1404 فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار