زنگ «شور عاطفه‌ها» در قم به صدا درآمد

قم (پانا) - زنگ شور عاطفه‌ها امروز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در مدرسه ابتدایی مکتبی نواخته شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ «شور عاطفه‌ها» در قم به صدا درآمد

مراسم شور عاطفه‌ها و نواخته شدن زنگ همیاری و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، امروز در مدرسه ابتدایی دخترانه مکتبی ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.

عبدالله صادقخانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحسن نصرالله اظهار کرد: جای این سید بزرگوار در شادی‌ها و جشن‌های مربوط به عملیات وعده صادق2 خالی است.

صادقخانی تصریح کرد: شور عاطفه‌ها سنت پسندیده‌ای است که هر سال در ابتدای سال تحصیلی برگزار می‌شود و به امید خدا و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش، دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و خیرین، خیرات و برکات فراوانی بر جامعه نازل شود.

حجت‌الاسلام محمدطه مهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم نیز انجام عملیات وعده صادق2 و ضربه سخت سپاه به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و ادامه داد: خدای بزرگ را شاکریم که همه‌ساله به مناسبت شور عاطفه‌ها شاهد برنامه‌ریزی و هماهنگی صمیمانه آموزش و پرورش و کمیته امداد هستیم.

وی افزود: امسال با همکاری تعدادی از دستگاه ها و نهادهای استان قم برای حدود 20 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت، برنامه‌ریزی کرده بودیم و تاکنون موفق شدیم برای 6 هزار و 500 دانش‌آموز، هزینه کفش و کیف را تامین کنیم.

مهری تاکید کرد: در کمیته امداد استان برای برنامه شور عاطفه‌ها 15 میلیارد تومان هدفگذاری شد و خوشبختانه 19 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد و این کمک‌ها همچنان در طول سال باید ادامه داشته باشد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و پیروزی‌های عملیات موشکی سپاه عنوان کرد: ان‌شاءالله به برکت جوشش خون شهدای مقاومت، انقلاب و تحرک پرشتابی در مقاومت ایجاد شود و شاهد آزادی نهایی قدس شریف باشیم.

وی همکاری و همدلی دانش‌آموزان در کمک به همنوعان خود را ستود و گفت: این اقدامات خیرخواهانه موجب خیر و برکت در جامعه و باقیات الصالحاتی ارزنده برای افراد خواهد بود.

در پایان، زنگ شور عاطفه‌ها با حضور حمیدرضا جعفری‌کافی‌آبادی، مدیر هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری قم و سایر مسئولان حاضر و با دست یکی از دختران دانش‌آموز مدرسه مکتبی به صدا درآمد.

این مراسم با اجرای گروه سرود انصارالحجه و فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» دانش‌آموزان همراه بود.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار