نواخته‌شدن زنگ شور عاطفه‌ها به دست خبرنگار پانا در قم

قم (پانا) - زنگ شور عاطفه‌ها امروز به‌دست دانش‌آموزخبرنگار پانا در دبستان ابتدایی قائمیه قم به صدا در‌آمد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نواخته‌شدن زنگ شور عاطفه‌ها به دست خبرنگار پانا در قم

زنگ شور عاطفه‌ها امروز یازدهم مهر در مدارس سراسر استان قم و به‌صورت نمادین در دبستان ابتدایی قائمیه ناحیه یک آموزش و پرورش استان به دست دانش آموزخبرنگار پانا به صدا در‌آمد.

در این مراسم، ابوالفضل سیفی رئیس انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک، احمد لطفی زاده مدیر سازمان دانش آموزی ناحیه و اعظم زینلی مدیر دبستان ابتدایی قائمیه در سخنان کوتاهی، کمک های نوعدوستانه دانش آموزان به همکلاسی های خود را از بهترین و زیباترین جلوه های همدلی و نیکوکاری برشمردند.

رسول ملایی، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز در حاشیه مراسم عنوان کرد: مراسم شور عاطفه ها فرصت شایسته ای برای جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان کم برخوردار است که با همکاری کمیته امداد و سازمان دانش آموزی به اجرا در می آید.

مدیر سابق سازمان دانش آموزی استان قم یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح کشور، قرار است مشابه این در فواصل زمانی دیگری در طول سال نیز اجرا شود.

در پایان مراسم فوق، زنگ شور عاطفه ها توسط زینب جعفرزادگان دانش آموز خبرنگار پانای استان قم و مجری مراسم، به صدا در آمد و دانش آموزان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت دستگیری از دانش آموزان کم برخوردار، به مدرسه تقدیم کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار