بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان قم به مناسبت شهادت «سیدحسن نصرالله»

قم (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش استان قم به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان قم به مناسبت شهادت «سیدحسن نصرالله»

متن بیانیه تسلیت اداره کل آموزش و پرورش استان قم به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

«خبر شهادت مجاهد خستگی ناپذیر، دبیر کل شهید حزب الله لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، دل ها را ملتهب کرده است، لکن عاشورای حسینی به ما درس داده است که ثمره عمر کسانی که عاشقانه و مخلصانه در راه خداوند متعال قدم برداشته اند با مرگ از بین نخواهد رفت و این وعده الهی است که فرمود تصور نکنید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند، بلکه زنده هستند و نزد خدای خود روزی می گیرند.

آری، دشمنان اسلام بیش از آنکه در میدان نبرد و مردانه بجنگند به شیوه های ناجوانمردانه روی آورده اند و مردم بی دفاع و مکان های غیر نظامی را مورد هجمه قرار می دهند.

راه شهدای جبهه مقاومت هیچ گاه توقف پذیر نخواهد بود، همچنانکه زمانی تصور می کردند با حذف حاج قاسم سلیمانی، این منطقه به محل امنی برای مستکبران تبدیل خواهد شد، اما بعد از شهادت این فرمانده بزرگ جبهه های مقاومت ضربات سنگین تری را بر پیکره ی دشمن صهیونیستی وارد نمود و هر روز تا قطع کامل منافع آنان پیش خواهد رفت.

ما فرهنگیان آموزش و پرورش استان قم، شهادت، حجه الاسلام و المسلمین شهید سید حسن نصر الله، درس آموخته مکتب روح الله خمینی «رحمه الله علیه»، یار وفادار رهبر عظیم الشأنمان، امام خامنه ای « مد ظله العالی»، پناه مظلومان و دشمن ستمگران را محضر مبارک حضرت ولی عصر«ارواحنا له الفدا» و امت وفادار و مستحکم لبنان، رزمندگان و تمامی عاشقان و پیروان اهل بیت «علیهم السلام» تبریک تسلیت عرض نموده و برای آن شهید سعید علو درجات را خواستاریم.

ما معلمان، هم عهد و هم قسم، تا نابودی جبهه استکبار و به ویژه اسرائیل جعلی و غاصب از پا نخواهیم نشست و طبق فرموده رهبر عزیزمان در کنار حزب الله و گروه های جهادی خواهیم ایستاد که پیروزی حق بر باطل نزدیک است.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار