رئیس پلیس راهور استان قم:

رانندگان سرویس مدارس با توجه به ظرفیت خودرو خدمات ارائه دهند

قم (پانا) - رئیس پلیس راهور استان قم گفت: ضرورت دارد رانندگان سرویس مدارس به ظرفیت خودرو بر اساس کارت نسبت به سوار کردن دانش آموزان توجه کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۳۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان سرویس مدارس با توجه به ظرفیت خودرو خدمات ارائه دهند

سرهنگ غلامرضا صدفی در گفت‌وگویی اظهار کرد: قدامات مردم در کنار پلیس به حل مشکلات ترافیکی کمک می‌کند و پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود با تخلفاتی‌ که در بحث راهنمایی و رانندگی اتفاق می‌افتد برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه والدین برای رفت و آمد دانش آموزان خود حتما از سرویس مدارس استفاده کنند، گفت: چون استفاده از سرویس مدرسه باعث کاهش تردد در معابر و کاهش ترافیک می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان قم‌ افزود: در بحث‌ سرویس مدارس‌، ظرفیت سرویس مدارس بسیار مهم است و نباید بیش از تعداد تعیین شده بر اساس کارت وسایل نقلیه باشد و گرنه تخلف است. 

صدفی با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم گزارش تخلفات را به ما ارائه کنند تا برخورد کنیم، گفت: بیمه خودروی سرویس مدارس حتما باید تکمیل باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه، یکی از معضلات مهمی است که با آن رو به رو هستیم، افزود: حتما چه والدین و چه رانندگان سرویس مدارس باید به استفاده از تلفن‌همراه دقت کنند.

رئیس پلیس راهور استان قم یادآور شد: بیشترین علت تصادفات در داخل شهر قم با فراوانی حدود 40 درصد، مربوط به بی‌توجهی به جلو است که علت اصلی آن استفاده از تلفن همراه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار