تجلیل مدیر سازمان دانش‌آموزی قم از حماسه‌آفرینی رای‌اولی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسه‌آفرینی رای‌اولی‌ها در دور اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر سازمان دانش‌آموزی قم از حماسه‌آفرینی رای‌اولی‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری

متن پیام سیدعلیرضا دادمرزی به شرح ذیل است: 

«رای‌اولی‌ها در واقع با رای دادن خود، جشن تکلیف سیاسی می‌گیرند. رهبر معظم انقلاب اسلامی

تاریخ سیاسی کشورها نشان داده، حیات و سربلندی و عزت یک ملت در دست خود آن ملت است و اگر آن‌ها خواهان چنین عزت و سربلندی هستند باید در اموری که به کشور مربوط می‌شود، اراده ملی و روح جمعی خود را به نمایش بگذارند.

بی‌شک انتخابات، تجلی‌گاه ظهور این اراده جمعی است و یکی از فصول مهم میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی نیز انتخابات است که ما را به حضور در آن ملزم می‌کند.

بهار رای‌اولی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ طراوتی از نوع شور و اشتیاق حضور را به همراه داشت تا با انتخابی نو و آگاهانه، سرنوشتی درخشان را برای خود و دیگر هموطنانشان رقم بزنند.

البته که انتخاب، همیشه اقدامی مهم و تأثیرگذار در زندگی افراد است اما مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای فردی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده، بسیار مهم و گرامی است. چراکه جوانانی با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می‌شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود به ثبت برسانند.

در تمام انتخابات، واژه‌ای به‌عنوان رای‌اولی وجود دارد که این کلمه پرمحتوا توام با طراوت، تازگی، امید و انرژی است که این افراد همین مفاهیم را با حضور پررنگ خود به صندوق‌های رای روانه می‌کنند و شاید همین دلیل است که هر انتخابی را رنگی نو و تازه بخشیده و پیشرانی را در عرصه کنش‌های اجتماعی از هم‌اکنون فرا خواهند گرفت.

مردمان ایران اسلامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دعوت به انتخابات را بر اساس وظیفه شرعی و دینی خود لبیک گفته‌اند و بارها در این صحنه، حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را اثبات کرده‌اند.

باید دانست که رقابت‌های انتخابات چهاردهم به پایان رسید و اکنون زمان همدلی و همراهی با رئیس جمهور منتخب ملت برای کار و تلاش و خدمت است.

امیدواریم که خداوند متعال در سایه‌ عشق این ملت به ساحت قدسی اهل بیت(ع) علی‌الخصوص سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ایران اسلامی را در جهان، عزیز و مقتدر و ایرانی را به فتح قله‌های رفیع پیشرفت و بالندگی در دنیا نائل سازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار