دعوت سازمان، مجلس و مجمع دانش‌آموزی قم برای حضور در مراسم تشییع رئیس‌جمهوری

قم (پانا) - سازمان، مجلس و مجمع دانش‌آموزی استان قم با صدور بیانیه‌ای از دانش‌آموزان برای حضور در مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر رئیس‌جمهوری شهید و شهدای خدمت در روز سه‌شنبه (اول خرداد) دعوت کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت سازمان، مجلس و مجمع دانش‌آموزی قم برای حضور در مراسم تشییع رئیس‌جمهوری

متن بیانیه سازمان، مجلس و مجمع دانش‌آموزی استان قم در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان، مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند، وفا کردند. بعضی بر سر پیمان خویش شهید شدند و بعضی در انتظارند و هیچ پیمان خود را نشکسته‌اند.

خبر جانسوز شهادت خادم جمهور، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) شهید خدمت، مجاهد راستین فی سبیل الله و خادم الرضا(ع) موجب تاثر و تاسف بسیار شد. ایشان شخصیتی عالم، عامل، مخلص، خدوم و پرتلاشی بود که خود را وقف محرومان و امت اسلامی کرده بود.

شهید آیت‌الله رئیسی، علم و عمل را در میدان جهاد و خدمت در هم آمیخت و هماهنگ با منویات منیع ولایت، مخلصانه مجاهدت کرد؛ تابلوی زیبایی از خدمت را در ایران اسلامی به تصویر کشید و ثمره شیرین خدمت عاشقانه و صادقانه را در شب میلاد امام رئوف با مزین شدن به حِلّه شهادت دریافت کرد.

بی‌شک با شهادت ایشان و یارانشان، راه روشن خادمان صدیق و حاکمان وثیق، تلألویی دوباره یافت و جانی تازه گرفت؛ بار دیگر مکتب امام خمینی(ره) جلوه‌گر شد و آرمان‌های عدالتخواهی و انقلابی‌گری طلوعی دوباره یافت.

سازمان، مجلس و مجمع دانش‌آموزی استان قم ضمن تبریک و تسلیت به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم شهدای گرانقدر و امت شهیدپرور ایران سرافراز از عموم نوجوانان استان به حضور پرشور در مراسم تشییع و وداع با شهید جمهور که الحق و الانصاف تلاش ویژه‌ای در اعتلای تاثیرپذیری دانش‌آموزان در میهن عزیز داشتند، دعوت می‌نماید.

وعده دانش‌آموزان: امروز سه‌شنبه اول خرداد ساعت 16، عمود 18 بلوار پیامبر اعظم(ص)

سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ».. «وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار