جزئیات سفر یک روزه رئیس‌جمهوری به قم

قم(پانا)- رئیس دولت سیزدهم امروز دوشنبه ۳۰ مرداد به منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دیدار با مراجع و شرکت در اجلاس روز جهانی مسجد به قم سفر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات سفر یک روزه رئیس‌جمهوری به قم

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور امروز در سفر یک روزه خود به استان قم حرم حضرت معصومه(س) را زیارت و سپس با تعدادی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

دیدار با آیات عظام نوری همدانی، سبحانی و مکارم شیرازی بخشی از دیدارهای امروز آیت الله رییسی در قم بود.

رئیس جمهور پس از دیدار مراجع عظام تقلید برای حضور در اجلاس روز جهانی مساجد به مسجد جمکران رفت و مورد استقبال شرکت کنندگانی از فعالان نمونه مساجد سراسر کشور قرار گرفت.

آیت الله رییسی در این مراسم که همزمان با پانزدهمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و نیز روز جهانی مسجد برگزار می‌شد، اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی را راهبرد اصلی جریان سلطه به‌ویژه پس از جنگ‌های جهانی توصیف کرد.

وی گفت: باورمندان به نظام سلطه و جریان یکجانبه‌گرایی، دریافتند که تنها جریانی که می‌تواند آنها را از رسیدن به اهداف‌شان بازدارد، جریان معتقد به دین و ارزش‌های الهی است و لذا راهکار را اختلاف‌افکنی در میان آنها دیدند و گروه‌هایی مثل داعش و گروهک‌های تکفیری دیگر را ایجاد و تجهیز کرده و به جان امت اسلامی انداختند.

در ابتدای این مراسم، تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» با موضوع روایت زندگی و زمانه شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» با حضور رییس جمهور رونمایی و از مولفان این دو کتاب و خانواده شهید تجلیل شد.

رئیس جمهور سپس در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران حاضر شد. دیدار با رییس مجمع نمایندگان طلاب و برخی چهره های حوزوی از بخش های دیگر سفر رییس جمهور به قم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار