مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

مزد خدمت بی‌منّت و ایستادگی رئیس‌جمهوری برای ایران با شهادت رقم خورد

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با صدور پیامی عنوان کرد: شهادت رئیس‌جمهوری و هیات همراه برای ما بار دیگر درس عزت، خدمت بدون منت و ایستادگی برای ایران تا پای جان را به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مزد خدمت بی‌منّت و ایستادگی رئیس‌جمهوری برای ایران با شهادت رقم خورد

متن پیام علیرضا رحیمی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت فرزند ایران، خادم‌الرضا(ع)، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان عزیز و باوفایش را محضر مبارک حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) و ملت قدرشناس ایران و به‌ویژه فرهنگیان استان قم تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

بدون شک آن شهید بزرگوار در مدت زمان زندگی خویش به جز خدمت به خلق و اطاعت از خالق و عزت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی به هیچ چیز نمی‌اندیشید و تا آخرین لحظه زندگی با همتی مضاعف و تلاشی پایدار و خستگی‌ناپذیر در این مسیر فعالیت کرده و حرکت جهادی این شهید بزرگوار بارقه‌های امید و شادی را در دل‌های مردم ایران روشن کرد.

شهادت این مرد بزرگ و همراهان گرانقدرش، آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه محبوب و ولایی تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر سختکوش امور خارجه کشور، استاندار آذربایجان شرقی و... اگرچه ضربه‌ای سخت و اندوهناک برای مردمان عزیز ایران بود اما این شهادت برای ما بار دیگر درس آزادگی، عزت، خدمت بدون منت و ایستادگی برای ایران تا پای جان را به ارمغان آورد.

آموزش و پرورش استان قم ضمن اعلام همدردری با ملت بزرگ ایران، طبق فرموده این شهید والامقام در آغاز سال ۱۴۰۳ که بر افزایش امید و نشاط در جامعه تأکید داشته‌اند، تلاش و مساعی خویش را در جهت تعهد به آرمان‌های شهدای نظام اسلامی به کارخواهد گرفت و بدون شک از هیچ کوششی برای ارتقای جایگاه علمی و تربیتی استان کوتاهی نخواهد کرد.

در پایان از خداوند متعال برای ملت بزرگ و رهبری عزیز و گرانقدرمان، آرزوی توفیقات روزافزون نموده و برای خانواده شهدا صبری عظیم و جزیل را مسالت داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار