مدیرکل آموزش و پرورش قم:

سرافرازی کشور از برکات انقلاب اسلامی است

قم (پانا) –- مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت سرافرازی کشور از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون مطهر شهداست و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سرافرازی کشور از برکات انقلاب اسلامی است

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه امام محمد تقی(ع) ناحیه 3 آموزش و پرورش قم با براز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان اظهار کرد: دومین آیه سوره جمعه مصداقی روشن از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این آیه خداوند از برانگیخته شدن پیامبرانی خبر می دهد که به تعلیم و تربیت و حکمت اندوزی بعد از ضلالت و گمراهی انسان، مبعوث شدند.

رحیمی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ما شاهد حکومتی بودیم به تمام معنا در گمراهی و تباهی به گونه ای که هر کسی از دین و حجاب صحبت می کرد مورد مواخذه و سرزنش و برخورد قرار می گرفت.

وی تاکید کرد: امروز بزرگترین دروغ مدعیان، شعار زن، زندگی، آزادی است در حالی که ما اعتقاد داریم عزت زن به حجاب و قرار گرفتن در سنگر حصین حجاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به کارکرد رژیم طاغوت در مبارزه با حجاب، گفت: امروز نیز دشمنان می خواهند حجاب را از سر زنان بردارند تا بعد از آن هر بلایی را سرش بیاورند و نمونه آن را در زمان اغتشاشات دیدیم که چگونه با حمله به بانوان محجبه حجاب را از سر آنان بر می داشتند.

وی تاکید کرد: اینکه امروز ما در امنیت و آرامش به سر می بریم، بحمدالله از برکات انقلاب و حکومت اسلامی است که در راستای پیشبرد مادی و معنوی مردم سنگ تمام گذاشته است و همه اینها را مرهون خون مطهر شهدا هستیم.

رحیمی با اشاره به گسترش ندای انقلاب اسلامی تا فراسوی مرزها و جبهه مقاومت، عنوان کرد: امروز شنیدن اخبار حمله نیروهای یمنی به ناوهای آمریکایی و تحقیر شیطان بزرگ توسط یمن، بسیار مسرت بخش است زیرا آمریکا در برابر این حملات، هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: آمریکایی‌ها وقتی به پایگاه شان در مرز اردن و سوریه حمله شد، تلاش کردند تا نشان دهند که کار ایران نبوده است زیرا هیچگونه جرات رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با مقایسه پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به دوران رژیم طاغوت در زمینه هایی همچون نفت، گاز، برق، مبادلات تجاری، سوادآموزی، تحصیلات دانشجویی و ...، گفت: تمامی این افتخارات به برکت انقلاب اسلامی، ولایت، خون شهدا، مقاومت مردم و تلاش جوانان فرهیخته ما است که باید قدردان این نعمت ها بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در تمامی مدارس استان قم گفت: روز یکشنبه هفته آینده 15 بهمن، در تمامی مدارس استان این یادواره به صورت همزمان برگزار و یاد و خاطره یکهزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان گرامی داشته می شود.

رحیمی با اشاره به وجود مزار شهید حیدر رضایی در قم عنوان کرد: این شهید والامقام کوچکترین و نخستین شهید دانش آموز کشور در جریان مبارزات انقلاب اسلامی است که توسط عمال رژیم ستمشاهی در جریان قیام 19 دی سال 1356 به شهادت رسید.

وی برگزاری نماز جماعت با حضور دانش آموزان در نزدیکترین مسجد به مدرسه در روز سه شنبه 17 بهمن، حضور گسترده دانش آموزان، معلمان و اولیا در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های مهم در دهه فجر خواند و گفت: شرط استمرار راه شهدا و قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی این است که همه با هم در انتخابات 11 اسفند حضوری پرشور داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: دانش آموزانی که به سن رای دادن نرسیده اند، می توانند دیگران را به حضور پای صندوق های رای تشویق کنند و با گرفتن عکس یادگاری در مسابقه انتخاب بهترین تصاویر شرکت کنند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار