پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس قم در پی شهادت رئیس‌جمهوری

قم (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در پی ضایعه دردناک فقدان جمعی از خادمان ملت، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس قم در پی شهادت رئیس‌جمهوری

متن پیام تسلیت احمدرضا اجتهادی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِن المؤمنین رِجال صَدقوا ما عاهدوا اللهَ علیه فَمِنهم مَن قضی نَحبَه و مِنهم مَن یَنتظر و ما بَدّلوا تبدیلا

ضایعه اسفناک شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رحمت الله علیه) سبب جریحه‌دار شدن قلوب همه علاقه‌مندان و ارادتمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

این واقعه دردناک، همه ما را به یاد فرازی جاودان از وصیت‌نامه الهی - سیاسی حضرت روح‌الله (قدس الله نفسه الزکیه) می‌اندازد که فرمود «بدانند با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت، خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمت‌اند و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است».

در همین زمینه، بیانات حکیمانه رهبر بصیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) نیز هرگونه نگرانی احتمالی را از دل‌های ملت، دور کرد. آنجا که فرمودند «هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.»

اینجانب شهادت خادم الرضا(علیه السلام) و بزرگمرد عرصه خدمت و همراهان ایشان را محضر صاحب عصر و زمان حضرت بقیت الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف و ارواحنا فِداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) و همچنین ملت نجیب ایران اسلامی تسلیت می‌گویم.

همچنین از طرف خود و همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان قم به ملت وفادار و بزرگوارمان به‌ویژه هم‌استانی‌های ولایتمدار اطمینان می‌دهیم مسیر پرافتخار خدمت و جهاد مدرسه‌سازی در دیار کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) با حمایت و پشتیبانی خیّرین مُعزّز مدرسه‌ساز و تأسی به روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر خادم جمهور، شهید آیت‌الله رئیسی (رحمت الله علیه) همچنان با صلابت و قوت ادامه خواهد یافت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار